GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Wednesday, December 26, 2018

Bulan Disember 2018

     Hampir mengakhiri tahun 2018. Dah lama blog ini terbiar sepi. Aku tak dapat nak janji untuk terus menulis entri. Hanya dapat mencuba saja. Teringat masa lalu di mana membaca blog beberapa rakan dan kemudian sebelum melelapkan mata, mencoret sesuatu yang menarik di blog sendiri. Esoknya dengan penuh teruja menunggu makluman dari email jika ada komen baru di entri berkenaan. 

     Dengan pesatnya perkembangan Facebook, semakin hari semakin sepi dan sunyi blogku. Aku pun dah tak larat nak bersengkang mata lagi untuk menaip entri.

     Pagi ini terasa rajin pula. Aku senantiasa berharap akan lebih rajin pada waktu mendatang. Insyaallah.

     Sisa-sisa 2018 harus dipupuk dengan rasa rajin mengetik papan kekunci laptop untuk berkongsi sesuatu di blog. Tapi, memang aku tak rasa aku mampu pun. Sementelah sesi persekolahan 2019 bakal bermula dan 26/12/2018 adalah taklimat pertama untuk sesi 2019 membawa ke 29/12/2018.

     Yes, akhirnya ada sesuatu ditaip di sini. Mari tidur!

Artikel dalam Majalah Mingguan Wanita. Tahun bila ada kat atas muka surat. Sebagai penghias entri saja. 

1 comment:

Cikzacom said...

Wow retisssss.. hehehehhe