GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Tuesday, May 28, 2013

Entri Kesiangan

     Hoh! Dah jam 4 petang rupanya. Blog belum berhapdet. Nak tulis pasal apa? Macam biasa dok tertanya2 gaks apa mau taip.

     Ohoh! Dah nak dekat jam 5 petang. Kejap lagi korang yang keja kat opis dah nak balik kan? Memang tak sempat nak baca post ini hari ini. Jadi baca esok saja. Dah jadi basi. Gasaklah. Yang penting ada juga updet. Lagipun post ini kesiangan kerana membuat tugasan. Tugasan delayed yang orang lain dah siap buat tapi aku baru terhegeh2. Macam biasa...

 Erh! Dok baca entri ini lagi? Bila kome nak balik weh? Lagipun takder gambo neh. Nak tengok apa?

4 comments:

Rasp said...

hehehehehe leh jer baca kat rumah ni...

JunAina said...

Hahhaaa..adoila...

Dok sorang2 ni ada jugak benda nak digelakkan...

Kakcik said...

Kakcik baca sambil baring dan 'dengar' tv. :)

gadisBunga™ said...

e'ehh cik ayu niiii.... :p