GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Wednesday, March 17, 2010

Daftarkan Anak

     Dah dekat sebulan neh since the last update. Tup tap tup tap.... dh cuti skola bln 3, dh nak habeh pon... koje aku yg x habeh2... dlm dok membzkan diri, x sangka plaks JPS maju sedikit lagi, 1 tapak dlm sistemnyer. Tp, aku x tau biler yg depa buat sistem pendaftaran murid tahun satu secara online. Kredit utk www.redmummy.com coz kt situlah aku dpt info neh. Kalo korg pon nk wat pendaftaran online utk ank2 korg, silalah ke sini. Kat blog akak Merah kiter neh mcm2 ado. Korg g laaa tgk. Aku kalo dok online, x sah kalo x g bacer 'ngomelan' dier tuh. Tp bkn ngomel2 kosonglaaa, biasernyer mmg berinfo. Tuuudiiiaa.... bebel info, canggih manggih ibu era ICT neh. hahrhahhrha....
     Aku neh dh mendftr, tapinyer yg menyakitkan hati sanubari jiwa raga hati hayam aku neh, printer neh plaks kehabisan ink. Dahlaaa nk print mender2 yg urgent utk kje aku gaks neh. HIshhhhh!!! Geeraaammmmm..... diernyer refill mana2 ntah, nnti kalo x nk pakai dier muncul laaa tersengih2 tuh....isskkhhhhh!!!! nk beli yg baru?? huh!! Kne beli ler, nk pakai hurgent neh....huhuuuh...

     So mak paknyer bebudak yg bertanggungjwb, silalah melakukan t/jwb ekau semuo yor??... Wasallam!!

1 comment:

Bella Enveeus said...

hi.. first time leaving comment here..

hehe.. kak red mmg best.. kdg2 u lawak je la apa yg dia tulis.. :P pendaftaran online ni tahun dpn kan? well, saya kurang arif sbb belum kawin pun cuma info2 byk dpt from blog2 hebat di malaysia.. :)