GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Thursday, April 15, 2010

Malam Ini

     Malam Jumaat... ramailah yg senyum meleret. Biru dan kuning sungguh paler otak korang yea? Bkn saja org2 yg dh nikah, bebudak bujang pon senyum meleret kalo sebut jer pasal malam Jumaat. Sampaikan ada gaks produk yang pakai nama malam Jumaat neh. Macam2 laaa weh, kreatif ker?? Ontah lerrrr...
     Tapikan, bagi aku malam neh, ader beberapa mender aku nk buat. Antaranya:-

1.  Apo kobondo neh? Haaaa... aku nk 'ratakan' bukit neh. Kalo 1 kali pnya cucian, bukit namanya. Kalo dh 2-3 kali punya cucian, dinamakan pula gunung. Jgn jd 'Penunggu Gunung Raya' dah. Miahahahhaha......

2. Mkn 'grapefruit'. Tadi g beli buah kt SS15 Sbg Jaya. Ternampak buah neh. Biasa dok tgk kt tv jer, lom tgk live. Dh ader tuh, aper lagi.... sambaulah... Ingat manis bersari.... ruper2nyer.... bertambah kedut kt muka akak neh. Ader suggestion tak nk buat haper ngan mender neh? Jus?? Cekodok?


3. Mkn. buah naga.

4. Updet belog
     Yang neh tak dek gambo coz aku seksi. Ahahahahha.... AZAM NK updet blog sekerap mana yg boleh. Mudah2an dipermudahkanNya. Aminnnn......

3 comments:

gO mi NaM said...

ada nuff iklan..saya klik tanda saguhati wat tuan tanah..

E-na Zarina said...

Salam Ayu!!!
tang kain tu yg tak dpt nak nolong tapi klu mintak tolong habiskn buah2 tu E-na boleh!!!ngeeee..

semangat ayu..ayu boleh! sama2 kita update ye..

honeyamour02 said...

eap..cam manissss jer buah tu kan..kan..ka...