GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Saturday, June 18, 2011

Jarum Gaks Akhirnyer.....

     Keputusan anemia tak dapat lagi tapi semalam dah disahkan kener amek injeksen zat besi yg kat bontot tuh. Adoih! Tambah seksalaa weh. Tak cukup ngan tuh, bp pon kne 2 kali seminggu lagik. Lepas neh memang aku tak nak peknen lagik dah. Neh tak cukup tua lagi. Dibuatnyer nanti peknen umo dlm 40-an, tah haper2 penyakit yg nak hinggap. Wat seksa ajer. Dahla nak menunggu 1 hal. Klinik kesihatan kerajaan mmg mcm tuh. Nak checknyer seciput ajer. Yang nak menunggunyer tuh yg x larat. Dahlaa ptg aku nak g kje. Kje plaks kalo dok diam2 takper.Neh kener terpekik terlolong.Haiii...nasiblah. Bilalah idup aku nak tenang semula??
     

4 comments:

shamam said...

askm ayu...lama x dengo kabo brite tau2 ko preg lg ye! bestnyer ! Tahniah n take care...

penaberkala said...

kak, semoga sihat sokmo
doa semoga segala urusan dipermudahkan
jaga kesihatan elok-elok tuh

akuzle said...

shamam: aku ada jer neh. just jarang on8 memlm psl fenat seh. tqvm, insyaallah pertengahan bln posa neh kuarla...ehehehe

penaberkala: amin3...tqvm 4 the doa

Wan Mohd Fahimi said...

roshi,
ketenangan tu is deep within yourself. kena pandai2 'carik' la... hehe.. lama gile kawe x masuk blog demo. congrats nk dpt baby...!