GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Saturday, July 2, 2011

Alhamdulillah....Setelah....

     Memula dapat tau pasal neh, memang tensen giler. Rasa naperlaaa mender neh jadik kat aku. Dulu2 takder pon. Bahkan kalo org tgk aku pon, org tak sangka.
     Tapi, lepas tuh kener pujuk ati sendiri. Ada pilihan lain tapi aku mmg tak mampu. Kalau mampu lainlah. So, minggu berikutnyer terpacakler aku macam biasa kat KKIA Seksyen 19 tuh. Masa tuh mood dah ok sket. Yer, pujuk2 lagi ati sendirik.
     Arineh, dah masuk dos ke-7 so ader 3 kalik lagik Inferon yg akan masuk dalam badan aku. Rasa cemana? Fuh! Pengalaman yg korang takkan ndak ler. Tp, jgn terlalu takot coz kalo korang takot lagi sakit, psl dlm minda dh tertanam rasa sakit n takot, jadi sakitlah ia dan takotlah ia.
     Semalam, amek darah kat jari. Alhamdulillah! Dah naik jadik 11.4. So berbaloilaa sakit2 tuh. Tanya nurse, kalo dh abeh 10 dos apa plaks step seterusnyer? Kalo hb x naik2 gaks? Jwpan nurse, bila dh ado inferon dalam badan tuh, hb dh x turun so dah jd stabil lah darah tuh. Takkan nak cucuk lagik 10 dos, kata nurse. Legalah dgr, kalo x, imagine ler kalo dok kne tambah lagik 10 dos.... korang nak imagine??

2 comments:

lydzar said...

inject inferon tu utk apa?

akuzle said...

lydzar: utk naikkan hb. akak nyer h.b 8.8 jeks tp lepas cucuk, alhamdulillah naik 11.4... jgn x cayer bdn cengginih pon darah cair...huuhuuhuhuh, x cukup zat besi