GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Thursday, March 22, 2012

Alahai....


     Wahai, budak tecit... Naper ngengada sangat neh? Mama nak keja tau?...huuhuhuhuhu

10 comments:

*SiRibenMerah said...

comelnyaaaaaaaaaaaaaaaa.. pipi sama.. gerammm... rasa nk gomoi je..

Cik FaRiZaM said...

olololo tomey nye dia tenyum .pandai la dia , mcm tahu2 org amik gambar dia. >_< kasi cobit n kisss sikit kt pipi dia tu

lydzar said...

nape kak? dia nk berkepit tak bagi mama dok jauh dari dia ke? hihih

sW33tdARLiNG said...

cuteeeee...
ceria sangat muka dia tesenyum tuuuu

Eliss Mie said...

comelnya :)
bila nak merasa ada anak kecik lagi ni...kalau tak bulan depan dh bersalin ni.

KhaiRin : anies said...

sapa yg ngengada? si emak or si anak? hehehe

@cu SaYaNg said...

rindu pula nak main dengan si kecik nie :)

MulutPayau said...

alahai comelnya....!!!! geram tengok...

-gedek! said...

geramnya! (dua-dua)

Anaa said...

haha.. comel sungguh adik iffah...