GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Sunday, April 22, 2012

Jumpa Papa Mifz




     Cantik n striking tak beg kosmetik tuh? Tak sangka 'Fresh Kon' ado kasi pree beg macam tuh kan? Tapi yerler. Ianya kan ker 'cosmetic contact lense'. Bolehler ganti yang dah 'sizen' tuh. Tqvm, Papa Mifz pasal kasi harga istimewa untuk kaca mata baru hubby akak dan juga bagi beg tuh. Tak sangka juga yang ini pertama kali beliau jumpa blogger. Cer baca kat sini.

     Aper lagi korang. Mohler wat lawatan sosial ke 'Focus Point' Carrefour Bukit Rimau. Carrefour tuh depan Hospital Columbia Asia. 'Focus Point' neh plaks kat atas. Lepas korang beli2 n byr2 kat kaunter tuh, jangan belah dulu. Singgahler kat kodai sedara kita neh haaa. Tak membeli pon takper. Berbual pon bole... Nanti minggu neh nak g lagik, amek speknya plaks. Blue carer lagik uuu.. ahaks! Tqvm again wahai Papa Mifz...

posted from Bloggeroid

4 comments:

kakcik said...

Oooo... Papa Mifz ada kedai cerminmata ya? Bagus ni... :)

Daddy Ziyyad said...

saya dah lama nak ke kedai papamifz ni...

*SiRibenMerah said...

cayalah.. akak terjah sana dulu.. hehehe

Papa Mifz said...

sama-sama kasih yer..thx sebab support papa mifz...

spec suami akak dah siap k...:)