GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Wednesday, April 18, 2012

Kegagalan Teknologi

Dalam dok syok updet melalui hp neh, rerupanya tak boleh nak dipercayai sgt. Disebabkan gegambo jumpa Papa Mifz pada Ahad lepas ada kat hp neh, maka aku pon gigihler hapdet kat Bloggeroid. Entri pertama post sebagai draf dlu psl nanti nak berlink ikut letop plaks.
Tunggu punya tunggu, tak masuk2. Try post entri sebelum neh, kuar plaks. Try karang entri kali kedua tapi kali neh publish terus tanpa label draf. Sampai laa neh pon nan hado. Menyirap sungguh. Tak selalunya teknologi neh menyenangkan kita. Kasi kita mereng pon yea..huhuhu..

Adakah ini disebabkan rabun jauh mata sebelah kanan? Tapi penglihatan aku ok ajer. Takder kabur pon..hmmm

posted from Bloggeroid

6 comments:

Citarasa Rinduan said...

ayu pun agak2 nak pi check mata...
rasanya rabun dah makin tebal nie

jeBateja said...

Mesin tu silap tu.......tak servis dah 2 tahun...ahakz

[PCL] said...

klu nk bloggeroid, pcl mmg selalu tick draf dulu.....tapi klu entri pendek ..belasah jer.

KhaiRin : anies said...

silap mata kot hehehe

apak cikidong said...

kabur sebenarnya tuuuuu :P

Papa Mifz said...

kalo nak lebih tepat papa mifz perlu check dalam refraction room tuh...mungkin time ambik spec mato husband akak nanti papa mifz tolong check kan...