GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Tuesday, September 25, 2012

Gathering Glamour Raya Bloggers 2012 - 2

Adeh! Mata tebal x larat nk bukak dah. Nak bukak netbook pon bercinta. Tapi, tetap nak mengotakan janji gaks. Dok belek2 'note' neh, nasib baek ada gaks tersnap gambo kelmarin. Ada yg mmg aku snap. Ada gaks Abg Imran yg snap.
Masa bila depa snap pic neh pon tatau.. Elok aja terselit papa depa tuh. Dara sunti ini puteri sulung Kak Ainoraini. Btui kots sulung pasal muka ngan Kak Ngah tuh lebih kurang sama. Nama suda lupa. Amek SPM tahun neh. Aku rasa tahun ini antara yg berdebo buat Kak Ain n Cik Abe nyer. Manakan idak, ketiga2 anak dara depa amek peksa penting. Belum masuk Si Bongsu yg peksa tadika. Btui kaa tadika? Main serkap jarang ajer den.. Har3..UPSR dah lepas. Ada lagi PMR n SPM. Good luck yea, Kak Long..
Ini adalah menu bawaan Kak Azwa Kamar atau Mama Wana.. Kak Azwa tiba jam 4.50 ptg bersama anak bujang beliau..
Atoii! Nk taip lagi pon takbley psl budak yg sopan bertudung itu ngah pasang speaker now. Agaknya jiran2 aku ngah tensi now. Asal aku kne g skola pagi ginilah dier. Melalak pagi2 buto.. Adess!

12 comments:

penaberkala said...

terliur weh tengok kek tuh
gulp

luahfikiran ... mari kita said...

Salam,
Kakazie kata tunggu ambil edah 3 bulan .... rasanya macam tak boleh tunggu

kakcik said...

Tak sempat jumpa Azwa. Masa dia call kakcik, kakcik tengah lipat pakaian (bukan nak lari dari rumah).... :(

Rai Ourkizuna said...

alahai..comelnya si kecik bertudung tu.. hehe..

anaa said...

anak bongsu ain darjah 3 ler ayu..(jawab bagi pihak ain)... ngee..
ada lagi ke stok gambar2..

JunAina said...

betul kata dato tu rasa macam tak boleh tunggu 3 bulan tu, lama sangat...hehehee...

Aina pun hari tu tak sempat nak beramah mesra dengan semua org...malu...

azieazah said...

Kalu nak puas bergather, elok buat program camping terus! Sewa calet duduk 2,3 malam! Borak sampai lebam!

atuk said...

Assalamualaikum Ayu

si comel...bakal ustazah pilihan...

Nurul Akmal said...

Bila buat gathering mcm ni.. hubungan antara blogger bertambah rapat kan... Memang best kan..

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

mak aiiii dari pagi smpai petang keee akak dok nunggu??? hebakkkk kak..

dayu_myself said...

comelnye yng pakai tudung tu..
cute je..:)

siti rokiah said...

kenapa akak tak ada dalam majlis ni heheh