GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Wednesday, November 21, 2012

Jemputan Bloggers Jelajah Johor 2012

     Aku dengan rendah hati nak menjemput rakan2 bloggers yang free pada Disember ini untuk turut serta melawat rakan2 bloggers di selatan. Butirannya adalah seperti berikut:-

TARIKH : 1-2 Disember 2012 (Sabtu dan Ahad)

MASA : 9 pagi

  Bloggers yang akan dilawati : Cik Mat Gebu, Citarasa Rinduan dan Kak Zakie

Aturcara:

8.30 pagi - Berkumpul di Plaza Tol Seremban

9.00 pagi - Bertolak ke kediaman Cik Mat Gebu

12.00 tgh - Dijangka tiba. Makan tengahari.

Aktiviti seterusnya bergantung kepada kelapangan masing2. Kalau nak terus melawat2 Johor bole 'kawtim' ngan Citarasa Rinduan. Penginapan korang kena cari awal2. Nak tito umah CR pon bole so malamnya korang leh gebang2 ngan beliau sampai pagi. Kalau nak lajak ke Kota Singa jangan lupa bawa pasport dan duit berguni. hehhheheheh...

Amacam? 

 Tengok makanan sedap, teringat ketiga2 bloggers neh...

25 comments:

Kakcik Seroja said...

Apakan daya tak dapat nak turut serta kerana pada 1/12 petang baru sampai balik dari Langkawi, InsyaAllah...

Dr K said...

I follow!

*SiRibenMerah said...

me too~

Unknown said...

opsss. gigil gak.. tetap baca guna hp kecikk

saya dgn rela... follow

Unknown said...
This comment has been removed by a blog administrator.
JunAina said...

Nak ikot...tapi kena tengok jadual big bos dulu.

Unknown said...

nak nangis guling2 ni huaaaaa...kalau tk, boleh folo SiRibenMerah...

NM03 said...

wahhhh.... manyak syok wooooo

Afasz said...

tak dapat la nak jelajah.... baru je travel ke cameron haritu.. du depan ni plak nk g alor star n pulau tioman plak :D

mrspuex said...

x dapat nak join sbb incik hubby x evelebel pulak..huhuhu..

azieazah said...

Tak berani nak decide sekarang. Kalu jadi, saya nak tidor di rumah CR!

zino said...

saya memang ada rancangan nak keselatan.. tapi tarikh tu je berbeza.. hehe

Hanis Azla said...

bestnya klu dapat join.. nnt akak check schedule dulu..

محمد رازيق said...

wah. bestnya kak. macam nak join! hehe. tapi segan pulak. hehe

anyss said...

Assalamualaikum,
Selagi jd budak skulah, x dapat nak ikutlah...tak siap keja cikgu rotan nanti ;)

Unknown said...

wahhhh macam best dan menarik jer nih

محمد رازيق said...

hehe. akak pujuk balik. hehe. nanti apa2 saya inform. hikhik.

eRiNsZ said...

salam kenal kak... waw bestnyer.. tp syg blom dpt join... nextime mayb

Abil Fikri Ahmad said...

Jauh ler buat saya nak ke Johor buat masa ni..rasa tu ada nak join...

JMR said...

bestnya kalo dpt join xtvt cmni..tp apakan dayo.,,

makchaq said...

Makchaq pun tak dapat ikut.. ada hari sukan 1hb dan jemputan kenduri 2hb.

boni kacak said...

wah.bestnya.. nak jumpa mat gebu tu..kak, sampaikan salam saya kepadanya..hehe

محمد رازيق said...

salam kak. dah cik schedule. tak dapat join kawan kawin kat batu pahat kak. huhu

Darling Pya said...

Sorry beb, aku tak dapat join
bukan sebab JLo tapi sebab family aku datang KL

Salina Mat Isa said...

Saya dh join dgn jayanya..!!