GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Monday, November 26, 2012

Ke Kenduri Bro Framestone

     Lepas seminggu baru terhegeh2 nak hapdet...hehehe..ok, no komen.

     17 November 2012 merupakan majlis menyambut menantu iaitu kenduri di umah Bro Framestone. Sekali plaks bersanding adik Bro. Majlis dua dalam satulah neh. Aku ke sana bersama keluarga dan Darling Pya. Beshler ader teman blogger gaks. Err... siapa isteri Bro? Ramai yang dah kenal tapi aku kenalkan juga serba-sedikit mengenai beliau neh. Aku kenai Iera Kan masa gathering bloggers Shah Alam anjuran Shahrul Hairy sedikit masa dulu. So Iera adalah blogger juga. Cukup ah tuh kan? kikikiki....

Ok, simpan sahaja peribahasa itu yea? heheh...

     Perjalanannya taklaa lama sangat. Dalam sejam lebih siket ajer. Dok berborak ngan Acu sedor2 dah sampai. Pusing2 makan buah langsat japs pastuh dah sampai kat dewan tempat berlangsungnya acara makan minum pengantin dan tetamu. Rejeki sungguh kitorang dapat bergambar ngan pengantin. Pasal depa ngah sesiap nak balik umah bergambo kat pelamin plaks.

Yeshhhh!!!

     Lepas pengantin balik...errr.. sebelum tuh dapat berkenalan ngan blogger ala2 tokan events iaitu Yana Yassin. Ternampak dari jauh Boni Kacak. Nak bertegur ngan beliau tapi ramai plaks aweks blogger mengerumuni so gua layan perut sajalah. Ada gaks blogger Melastik Bintang tapi gua tak cam muka beliau. Ramai blogger yang hadir tapi masa kenduri tak cam muka; dah balik dok tgk2 kat FB baru cam siket2...haaaa.. lupa lagik. P.A Bro jangan dilupa iaitu Cik Nurul kito. 

    Pastuh appa lagik, sesi isi perut ah. Meh tengok hidangan....

Masak lemak ikan masin nenas pujaan hati bersama sambal belacan n ulam2an. Speechless! Ada ayam goreng sekali.

Nak makan baper byk pon bole. Gua siap tapau. Pokok kat dopan umah Bro ajer. Banyak sungguh buahnya...

Catatan dari kami. Tengggsss, Acu yg tolong tulih. Tuh bukti dier... Nak tengok lagi gegambo bole tgk kat FB aku nooo?

     Terima kasih, Bro n Iera atas jemputan, makanan n layanan... 


 

11 comments:

boni kacak said...

hahahaha..tokey event tu..hehehehe

Kakcik Nur said...

Meriahnya majlis dia. :)

Melastik Bintang said...

muka MB memang susah nak cam..sebab low profile.. hehehe

Afasz said...

iffah ttp comel

gadisBunga™ said...

adik iffah cembeser...posing kalah pengantin! hahahaha!

Cik Nurul Siezuka said...

Meriah kan kak.. Yg suka rambutan tu fresh sgt2.. dah lah nurul hantu rambutan.. :)

Daddy Ziyyad said...

ooooo..blogger menikah sama blogger..haruslah ramai kawan2 blogger datang kan..hihihihi

JunAina said...

Part paling best tentunya makan2. Blogger tersohor tentulah ramai teman2 bloggernya...

azieazah said...

Berganda la tetamu blogger bila blogger bernikah dgn blogger juga. Meriah tuuu... Warna baju pengantin pun lawa.

Selamat Pengantin Baru buat mempelai. Moga jodoh kekal abadi.

KiD said...

waaaaaahhhh... sedap sungguh lauk tuh! nyum3

mrs puex said...

kenal akk, bro n iera pon kat gath shah alam aritu..now lame x jumpe kan?? x dpt nak atend wed bro sbb hubby ade job pulak..huhu..