GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Friday, November 30, 2012

Eiii.. Takotnyerrr!!

     Pada suatu hari, ada seorang wartawan datang dan ingin menemuramah aku. Jangan tatau. Walaupun aku bukan blogger retis, ada juga orang nak tau pasal aku. *mode: perasan*

     Tepi kolam sebuah hotel tak terkemuka kami bertemu. Memula depa renung aku tanpa jemu. Aku pon lagi perasan; jiwa tak menentu. Tunggu dan tengok sapa yang tegur dahulu.

     " Ini Puan Akuzle Ayu?" tanya wartawan itu.

     " Ehem.. inilah daku," jawabku malu-malu.
     
     " Ok, saya bla..bla..bla.. dari .... majalah...*****. Boleh kita teruskan?".

     " Sila...silakaaann," macam tak sabar nak jawab soalan pula aku neh.

###

     Wartawan  :Apakah ketakutan anda yang paling hebat?

     Aku            :Apa punya soalan daaa?? Agak-agak apa?

     Wartawan : Errr... tempat tinggi?

     Aku           : Appa daaa tempat tinggi. Tak jadi masalah tuh. Meh nak tunjuk bukti....  

Tengok! Relaks dan santai jer naik kereta kabel kat Langkawi neh. Sila teka lagi.

     Wartawan   : Baiklah..baiklah... tentu puan takut air kan?

     Aku            : Kah3... tak berapa nak betul sangat. Tengok neh.....

 Walaupun tak reti nak berenang macam puteri duyung, jadi mak dugong kejap pon jadilah.

         Aku          : Tak takut air kan? Salah tu...

  Wartawan: Adeiii! Penat main teka-teki macam neh. Tolonglaaahhh cepat jawab!!

     Aku             : Yerler. Gurau sikit pun tak boleh. SAYA TAKUT LAPARRRR!!!

     Wartawan   : Hah?? Biar benarrrr??.. Jadi macam mana rasa takut itu mempengaruhi hidup anda?

     Aku                 : Dey! Tak nampak lagikah? Bila takut lapar, maka saya selalu makan. Bila selalu makan, tengoklah rupa bentuk muka bumi badan saya macam mana? Kesan yang tidak baik iaitu saya obes. 

     Wartawan : Heheh... boleh nampak dengan 'jelas' tuh..          err... soalan seterusnya.. Mengenai Astro’s Fear Factor Malaysia
 siapa artis yang puan minat dan boleh menang?

          Aku          : Saya pilih pasangan Dr. Faiz dan Jehan Miskin. Saya pilih mereka kerana Dr. Faiz sebagai angkasawan kedua negara telah mempunyai pengalaman menjalani latihan menguji ketahanan diri semasa pemilihan angkasawan negara dulu. Jehan Miskin pula memang seorang yang aktif dalam sukan. Tengoklah badan beliau...;-)).. Jadi, kombinasi mereka ini dapat menggugat peserta-peserta lain.

     Wartawan        : Dah macam pengulas sukan dah yea? Baiklah... sebagai penutup, boleh tak puan sebut sesuatu?

     Aku                 : Sebut apa??

     Wartawan :  Fear Factor House – Is your chance to experience Fear Factor live!

     Aku                 : Bolehhh!!!... bla....blaa....blaaaa...   
        
      ###

10 comments:

Razil Tahir said...

Takut lapar?
Term baru nie... huhuhuhu
*salin dalam buku*
:)

Eliss Mie said...

saya pun takut lapar jugak :p nak2 sejak mengandung ni. hehehe

Citarasa Rinduan said...

saya punnnn takut lapor

kakchik@ella said...

Kita geng sbb Kc pun takut lapar. hihi.

kak ina kl said...

good luck ayu..nak join tapi taaaa kutttttttttnya

Nur-nba said...

Tersenyum dengan jawapan akak.. Suspen je... Entri ni macam ada sambungan je.. Apa kesudahan interviiew ni?

Azian Elias said...

heeeee....i pun takut lapar..tu yg makin membolat ni..hee

shazrina said...

takut lapaarr jugakkk ..

JMR said...

hahaha..saya pon takot lappor gk..seram meyh..:-p

Anonymous said...

[p]a number of those [url=http://www.ghdsaleghd4u.co.uk]ghd straighteners sale[/url] languages are tougher to recognize than other people . Of course, choosing the right outfit is just fifty percent the battle . Therefore why not adopt it in order to keep the pace with the evolution [url=http://www.ghdsaleghd4u.co.uk]ghd straighteners[/url] of hair dressing . Glass Splashbacks

Glass splashbacks and other attractive glass products specifically for utilization in your kitchen ought to employ sturdy cup to help you make sure that they do not get easily shattered, damaged, or otherwise not damaged . As can very easily put in place friendship ready to cooperate . keep in opinions that advertising and marketing has many many elements to consider, so calculating ROI often be extremely much much more complicated . Make forceful how the moncler Coats is specious from framework that significance [url=http://www.ghdsaleghd4u.co.uk]ghd outlet[/url] alimony you searing even in regards to the coldest days . they could merely pick from only one in all Croscill themes and be certain the course and seem which they imagine . If the styler, power cord or perhaps plug are damaged, do not use your straightener and also find expert suggestions via a mason, a good approved stockist or via Jemella Ltd.[/p][p]Double features or notice function . But they worship the [url=http://www.ghdhairstraighteners4uk.co.uk]ghd sale[/url] gods, just really twisted the projection . I said: There has been quite very good, I will try to practice as soon as achievable to restore the physique . Vice president left, I lay in bed, really great to me, vice [url=http://www.ghdhairstraighteners4uk.co.uk]cheap ghd straighteners[/url] president, together with the basement, I can get down the healing, and Zixue ghd kiss don't know how, the day this old guy, genuinely nasty, if not him, I can now see Zixue, and may possibly even disappear ahead of the busy however . [url=http://www.ghdhairstraighteners4uk.co.uk]ghd hair straighteners[/url] m . Did YOU really feel how chilly it GHD Pure iv straighteners obtained when it arrived in?moncler as being a fan, you may need to absolutely take on most of your clothes . So acquire an alisadores GHD hair popularity: once the payment which you will preserve a lot of bucks spending for always browsing place . But do not underestimate significance of hairstyle merely because locks will make or break whole look.[/p]