GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Thursday, November 29, 2012

Kenduri ke Jimba

     Lepas puas makan kenduri, buah rambutan dan cendol Behrang, kitorang buat plan tokojut2 plaks. Sementelah Acu pon ado sekali jadi kenapa tidak g jumpa Kak Azian Elias plaks. Nak tunggu aku ke Butik Canggih beliau lambatlaaa lagih...

     Balik anto Abang Imran yang masih dalam pantang berkhatan, Cik Abe dan Adik Iffah, aku dan Acu zooommmm plaks ke SACC Mall. Nak berpot pet ngan Kak Yan kat sana.

Sembang topik apa agaknyer?

Yang penting dapat merasa ini...keh3

Dapat juga berborak ngan Chef Ciju. Masa jumpa kat Tasik Cempaka dulu ala2 memalu kambing lagih. Now udoh bertempuk tampau....kih3

     Kalau udoh 2 bloggers yang selalu jalan2 keliling pusing dunia berjumpa, topik aper lagi diperbincangkan kan? Gua dongar yor... dapat ilmu2 baru...alhamdulillah!! 

     Dari cerah sampai gelap dok beborak. Dalam restoran membawa ke luar plaks. Hebat sungguh. Gegambo makanan dan entri mengenainya aku terfikir nak buat kat 'dapo' aku. Tuh pon kalo rajin..eheheh 
  
     Yang penting semer gembira dapat jumpa semula. Bukan senang nak kumpul sesama begini. Yang penting lagik baper banyak punyer penting daaaa.. TERIMA KASIH BEBANYAK, KAK AZIAN ELIAS KERANA BELANJA N LUANGKAN MASA BERSAMA KAMI... nanti kita bole plan geder2 macam neh lagi...

 Konyang, hepi, syukurrr punya muka...ehehehe

Baca selanjutnya kat entri Kak Yan yang ini...

6 comments:

Unknown said...

gambo kek tu yg x tahan tu!

Chik Att said...

borak borak...sembang sembang... makan makan lak .... mana tak bestnya .... hehehehe

محمد رازيق said...

sodapnyo kek itu kak. terliur saya. hehe. kenduri saya tak tahu bila lagi kak. hehe

azieazah said...

Kedai Canggih dia kat area mana tingkat berapa ya? Hari tu tinjau juga tapi tak sempat nak cari betul betul.

Nur-nba said...

Memang kalau jumpa.. borak tak ingat kan.. :) Kek tu mengancam.. ♥

Azian Elias said...

Sorry terlepas pandang cerita kat sini..

yg penting kita enjoyed sakan. hee