GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Wednesday, November 14, 2012

Serba Sedikit

     Dah cuti. Best? Boleler... Alhamdulillah! Tapi koje masih ado. Biasalah. Online. Gaji pon jalan. Jadi sila buat keja jangan banyak songeh nooo...
     Sebelum cuti banyak 'events' gaks. Kalo rajin gua cerita. Kalo tak, pepaham lerr.. Jumaat malam. Bertolak ke Langkawi. Hari Isnin, sampai balik ke Shah Alam. Selasa, khatankan Abang Imran. Belum ada majlis pasal bajet dah lari ke Haji Ismail Group kelam-kabut. Insyaallah, ada rejeki nak buat kat kampung bulan 12 nanti.

  Cantik kan?

10 comments:

Kakcik Nur said...

Kalau ada rezeki, kakcik akan ke Langkawi hujung bulan ni. :)

haffizmohdnoor said...

cantik! XD

Daddy Ziyyad said...

hahahaha..makin kaya raya Hj Ismail ni kan....rezeki..rezeki...

Azian Elias said...

laaa..sama nama dgn anak akak number 2 tu..

dah masuk jawi dha yee..

mama ju, said...

Salam sejahtera

Seronoknya Ke Langkawi!keindahan di sana memikat!
Suka tgk Ayu yg ramah!

makchaq said...

Cuti2 sekolah ni ramai pakat pi langkawi nampaknya.. makchaq pi awai tahun hari tu.. benda lain tak beli, beli coklat saja utk buah tangan..

jeBateja said...

Bilo plak den nak jalan2 ni......lamo bonar nak jalan2....ahakz

zino said...

macam sama tarikh kami ke Langkawi je hehe

Melastik Bintang said...

gayat sebenarnya nak naik kereta kabel ni...

Nur-nba said...

Teringin nak ke Langkawi.. Padat agenda akak..