GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Tuesday, January 15, 2013

Dari dan Untuk Yang Tersayang

Waw! Macam tak cayer aku tak hapdet dah lama beno. Argkhhh!!

Errr.. Macam kekok. Nak tulis apa. Tgk gambolah dulu..




Minta maaf byk2. Gua bukan nk menunjuk reta mender gua tapi saja nk jelaskan yang mender2 tuh semua Abe Zam yg hadiahkan. Jadi kalau nak kata cik abe aku tuh nompang reta aku, tak betullah. Cian kat beliau. Mentang2 jawatan beliau tak tinggi mcm depa.. Istiqomah, Abah..

posted from Bloggeroid

10 comments:

amirnawawi said...

Suami kak kijo gapo?

Kakcik Nur said...

Suami yang sangat baik buat Ayu... :)

Chik Att said...

yang penting dia syang kita kan kan kan ...

Melastik Bintang said...

biar tak kaya dengan harta tapi biar kaya dengan kasih sayang..

JunAina said...

Mulut org Ayu mana buleh nak tutup kalau mulut tempayan bolehlah ambik zink tutup2kan. Rumahtangga kita so hanya kita yang lebih tahu.

Macam akak jugaklah selalu org pandang dua kali almaklumlah yg sorg tu dah beruban penuh kepala dan yg sorang lagi mentain ayu...ahahhaaaaa... Sekarang ni tak heran dah dulu2 pelik gak bila org pandang2.

Dr Singa said...

siapa yang mulut jahat tuuu...?!

azieazah said...

Tiada orang lain yang tahu istimewanya seseorang dalam hidup kita, melainkan kita saja...

cakap kat depa, "ada aku kisah?" heheh

kakchik@ella said...

ada ke yg cakap camtu? bior la ayu. jgn dilayan kata-kata org. wat tak tau jerk.

zino said...

yg penting kita happy...

Mas Zull said...

assalamualaikum ayu....biarlah apa org nak ckp janji kita bahagia...;)