GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Wednesday, January 16, 2013

Idea..Idea

Tengkius kepada sahabat2 yg komen dalam entri sebelum ini. Siapa yg cakap macam tuh? Bukan orang lain pon. Dalam kalangan kawan2 beliau gaks. Memang aku tak amek pusing. Hanya keSian gaks kat beliau. Hiba hati hayam, mak! Ok.. Idea nak mari sikit2.. Nak kasi lagik 'in' sila jamu mata ngan menu Abe Zam semalam. Mmg nyam3..



Ikan siakap stim rencah apa ntah. Ada tambah sotong sikit. Yg penting fresh n bahan mentahnya murah. Siakap seko rm6.89 ajer.
Btw, ada blogger dah 'terayook' ngan aku. Saper? Agak2 saper? Klu: peminat fanatik Great Teacher Onizuka..hehehhe

posted from Bloggeroid

12 comments:

[PCL] said...

wah ! ..menu hebat abg Zam, cayalah.

Chik Att said...

pandai ekkk abe zam masak..

Macikz Konah said...

Akak sedapnya

JunAina said...

Pagi2 negok ikan stim mata pun naik stim, perut pun mendidih...bertuah le badan Abe Zam rajin masok...

azieazah said...

Memang tabik la dengan Abe Zam...!

JMR said...

siakap _+ sotong = siatong nih...sodappp

eyriqazz said...

nyam2..bak sini skit...

p.s ;terayook tu sejenis makanan ke cikgu?

Daddy Ziyyad said...

hebakkk abe zam mu tu...hehehe

Nadot said...

Hebat ah Abe Zam... Bertuah kak ayu.. bertuah gak saya kalau akak poskan ke UiTM Shah Alam ni ha.. hehehe

boni kacak said...

terayook tu apa benda tu??

Mahamahu said...

Terbaik lah akak heheh menu bila leh makan lagi kat sana..

Temuk said...

Assalam. Rasanya dah cukup protin + sayur dalam juadah "cun" tu. Bolehlah "concentrate" makan dengan satu jenis lauk begitu. Memang kelihatan menyelerakan.