GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Tuesday, December 18, 2012

Abang Ensem 'Memang' Tampan

     Aku tau korang nanti2kan pengalaman aku masa pegang katak, ular tuh semer kan? Sabo2.. kasi aku 'cool down' dulu. Belum citer 'shooting' video ngan Lisa Surihani tuh kan?..err....ehehhehe

     Marilah kita memberi perhatian kepada seorang 'jejaka' yang tak berapa nak tampan ini. Walaupun aku rasa beliau tak berapa nak  layak digelar  jejaka mahupun tampan; ada juga cermin sisi lain yang menyebabkan beliau 'perlu' digelar sedemikian rupa...

1. Gambar terbaru beliau dalam 'header' di 'umah'...

Sungguh jelas dan nyata 'ketampanan' beliau kan? Ini termasuk warna baju yang seragam dengan tulisan dalam 'header' tersebut. Sila jangan marah aku jika korang dah tak dapat 'tengok' pose beliau macam neh lagi bila korang wat kunjungan terkini. 

2. ..... beliau..errr... *rasa macam ada angin dalam perut ngah bergelora*... AMARAN KERAS: Jangan sangka aku 'peknen' atau nak 'terbuang' plaks...hehehhe... memulas2 plaks perut neh. Mintak permisi, nak ke tandas japs... 'hebat' sungguh penangan AE neh sampai nak terkeluar seluruh isi perut aku....blblblblrrrr...


     Adeh! Aku malas nak berbebelan lelama. Kalo korang nak melihat sendiri betapa 'tampan'nya cik abe kito sore neh, aku kongsikan cemana caranya...


Tajuk : Mini Seminar Sembang Subsale Bersama Abang Ensem

Tarikh : 5 Januari 2013 (Sabtu)

Lokasi : PKNS BizPoint Seksyen 7 Shah Alam (belakang Gedung Kain Jakel)

Yuran Penyertaan : RM88 sahaja (terhad kepada 25 orang sahaja)

Aturcara Program :

8.30 – 9.00 pagi : Pendaftaran
9.00 – 9.30 pagi : Apa itu Pelaburan Hartanah
9.30 – 11.00 pagi : Tips-tips mendapatkan Rumah Below Market & Prosedur Pembelian Rumah Subsale
11.00 – 11.30 pagi : Tips Mudah Lulus Pinjaman
11.30 – 11.50 pagi : Tea Break
11.50 – 1.00 petang : Slot bersama Peguam

Bagaimana Untuk Mendaftar :

Kirimkan e-mel anda di bawah tajuk “Mini Seminar AE” beserta butiran berikut ke seminarae2011@gmail.com :

  1. Nama :

  2. Alamat :

  3. No. telefon bombit :

     

     Saja jeks beliau letak 25 orang tuh. Hakikatnya kalau korang adalah awek cun atau ada adik, kakak, anak buah hatta anak dara, kompom nombor kat depan tuh boleh berubah. Bapa awek gua tak pasti...ehehhehe.. 

    Insyaallah, jumpa di sana yea?






10 comments:

Afasz said...

tkde ke kursus area bangi?

Daddy Ziyyad said...

ya allah! bantai saya tergelak gelak tgk posing abg hensem tu! wakakakakakakaka...

Dia takde buat seminar "cara cara nak jadik hensem " ke? wakakakaa

JunAina said...

Itu posing menggoda weyyyy...

siti rokiah said...

kalau tak ada apa2 hal, akak ingat nak terjah lah

Bella Enveeus said...

Pose tu yang mahal tu.. Laris talk AE ni sebab semua org nak tatap wajah ensem beliau itu.. :p

Bella Enveeus said...
This comment has been removed by the author.
Nadot said...

waaahh...tampan gileeee... ;p

Eyriqazz said...

Adik eyriqazz x tampan ke? hik3..bukan senang nak angkat ular sawa tau

TiranaAduka said...

hehe.ok je layan

Cik Yut said...

AE nak cerita2 pasal apa eek?