GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Thursday, December 6, 2012

Salina

Aku dah mula baca tapi tatau biler nak abeh. Korang dah baca? Apa ulasan korang?

13 comments:

Kakcik Nur said...

Kakcik dah pernah baca, dan dah lupa jalan ceritanya. :)

JunAina said...

Akak kalau dah start baca mesti nak habiskan cepat2 nak tau ending.

anyss said...

Assalamualaikum,
kagum dengan orang yang baca Salina, sebab bukan sebarang orang akan baca ;)

zie marziah said...

a.samad said?macam berat je buku ni?

Anna Boleyn said...

Novel lama ni kan?

Daddy Ziyyad said...

saya tak baca novel!
saya malas!
haha

citarasa rinduan said...

aduhhh

lupa. tapi dh bc
enjoy reading

JMR said...

NOVEL? HMM..DH LAMA X BC SBNRNYA.HEHHE

azieazah said...

Dah tak ingat plotnya. Tapi kisah seorang pelacur.

Eyriqazz said...

belum baca,adakah se best novel "Lagenda Budak Setan?"

P.s : Mohon bantuan untuk Klik G+ entri ini iPhone 5 Gadget Impian

Melastik Bintang said...

b=kalau bab novel ni, MB kalahlah.. tapi orang rumah mmg rajin baca novel....

makchaq said...

Makchaq dah baca masa form 1/2 kot..menarik..bagi makchaq la..

*SiRibenMerah said...

blum.. ouh~