GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Wednesday, December 12, 2012

Jumpa di Sana


Alhamdulillah! Antara 30 orang itu. Boleh rujuk di dua entri sebelum ini. Saper lagi terpilih? Jumpa kat sana...

14 comments:

Kakcik Nur said...

Tahniah Ayu... :)

anyss said...

Assalamualaikum,
Fuyooooooo! best!
Tahniah ya...sila berusaha!

zie marziah said...

wah best..tahniah kak ayu..ni kalangan blogger2 hebat ni:)

Ummiarissa Mahdi said...

seronoknya...

zino said...

semoga berjaya...

JunAina said...

Hari tu akak buat gak n3 pasai benda ni tapi dalam sibuk2 tu lupa nak publish...uwaaaaa.... Kalau dak boleh bergether2...ehehee...

Hanis Azla said...

wah.. best tu ayu.. All the best ya..

shazrina said...

best nye ..tapi tak de rezeki kite lak ..pepon have fun ya ..n tahniah :D

Mahamahu said...

Jumpa gak kat sana dapat kenal dengan blogger cikgu ni heheheh... Salam kenalan akak..

citarasa rinduan said...

wowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww chaiyok

Cikgu Fikri said...

tahniah sis...
td dah tgk entry pasal fear factor tu kt blog hans..
menarik... :)

Hans said...

dah jumpa kak...
nanti jumpa lagi suruh akak pula lah yang belanja...
HAHAHAHA!!!

Bean Moreno said...

bolehlah jadikan saya partner....saya pengakap tak takut belut ahaha

akubiomed said...

Teringin hendak pergi tetapi balik kampung pula. Entri pun tak hendak tulis.