GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Monday, September 8, 2014

Semangat

Kadang-kadang ianya kuat dan tinggi sangat. Masa kuat dan tinggi, segala halangan nampak enteng. Ribut, taufan, banjir besar, gajah dan harimau datang pun rasa macam takder apa. Semuanya aku langgar katanya.

Tapi, bila dah merudum; tatau nak cakap apa plaks. Nak buat, macam tanak buat. Macam tak yakin. Risau memikir apa akan jadi pada masa depan. Lemah semangat rasa tak bermaya. Bila semangat dah hilang, sesuai juga kita dengar lagu XPDC yg sempoi tu. Mungkin semangat boleh pulih sehingga is 'sakit' semula. Kitaran pun berputar lagi.




Mungkin kena mandi air garam kasi caj aura positif yerdak? Apa macam semangat korang pada hari Isnin yg berbahagia ini? Hohoho..

posted from Bloggeroid

5 comments:

Kakcik Nur said...

Alhamdulillah... Kakcik ok je...

Semoga Ayu dan keluarga berlebih2 lagi oknya... :)

AyuArjuna BiGoshh said...

ai selalu stress, baguihh eh garam ni

Kakzakie said...

Kembalikan semangat Ayu.
Kakak rasa macam dah lama benar tak jumpa N3 Ayu tau..

Moga sihat dan ceria.

Abe Kie said...

semangat sy kena dipulihkan balik selepas cuti sek ni... kena mendekatkan diri kpd Allah sokmo. Salam ukhwah dari Sir Zuki. I follow you. Thanks.

Noriza MiracleVitamins said...

mencari semangat lagi untuk membina kembali keyakinan