GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Tuesday, August 7, 2012

Rumah

Pemandangan dari jauh D'Island Puchong. Islandlah sangat walhal dikelilingi lombong ajer. Perumahan mewah berharga RM3-4 juta. Tp, mesti ada juga pembelinya. Wahai harga rumah, dapatkah ank2 aku beli rumah 20 thn akan datang? Berapakah harga rumah pada masa itu?

9 comments:

Daddy Ziyyad said...

saya memang tergelak lah tgk projek2 kat malaysia ni...island lah..enclave lah...lagoon lah..padahal lombong/kolam buatan! haha

-gedek! said...

D'Island...? mula-mula baca Disneyland...

Rasp said...

mmg mahal melambung2 rege rumah skarang....

@cu SaYaNg said...

bahaya berumah dekat lombong nie

lydzar said...

kak, sekarang ni pon sy tengah pikir, macam mana lah saya nk beli rumah landed. hasben saya kata, kita kena jadi kaya du.lu heehe

JMR said...

bayar pakai bulu boleh la kot nih..hahaha..

KhaiRin : anies said...

kawasan 'bekas' risiko mesti la mahal..

p/s jemput empunya blog ni utk join GA sy! ;-)

cindyrina said...

ye betul tu...sekarang pun mahal giler..in future tak tau la...haisshhh!!!

bujal X said...

lagi 20 tahun da takde tanah nak buat rumah~semua duk flet je~keh keh~