GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Friday, August 3, 2012

Terima Kasih, Citarasa Rinduan

     Aku rasa beliau seorang yang unik. Pasal, aku tak pernah jumpa pengusaha kedai makan yang sangat aktif berblog. Bagi aku sendiri, memasak merupakan tugas rumit dan tidak boleh dipandang enteng. Tapi, beliau pula sempat melakukan banyak perkara yang bila aku baca kat blog beliau pon, kurasa penat...huhuhuhu

     Beliau juga seorang yang peka dengan hari istimewa sahabat2 bloggers. Banyak dah entri beliau yang memfokus pada hari lahir bloggers yang lain.

     Terkini, beliau sudah kasi 'featured' entri aku pasal hari lahir Abe Zam tercinta. Jemput baca sini..

    Inilah dia pemilik Citarasa Rinduan, Puan Ruhayu.Sori yea, Ayu. Akak cilok gambo Ayu utk tujuan murni...eheheheh..

Sekalung penghargaan untuk Adik Ayu dari Kak Ayu... Semoga ukhwah kita terus berkekalan...amin3!

9 comments:

sweetkurma said...

wahhh bagus2 usahawan berjaya, busy pun masih sempat berblogging...

JunAina said...

Dua2 pun AYU...

Citarasa Rinduan said...

Assalamualaikum kak Ayu.
Berbesarnya hati ini bila bangun pagi ada kejutan darimu.

Terharunya
moga berkekalan persahabatan y terjalin selamanya

PS:
Kalau kita bersua pasti gegar tempat tercipta sejarah ptemuan... Insyallah... Kita sama2 realisasikan ya

Citarasa Rinduan said...

Untuk sweetkurma dan kak jun.
Thanks daling...
Enjoy blogging!

anaa said...

wah, CR cover citer hang ehh... jeless.. hehe.. glamer jap abe Zam..

kakchik@ella said...

Muda lagi ayu ni kan. pangkat adik-adik dgn KC ni.

jeBateja said...

wahhhhh...patut hang mintak mee abndung dgn kat ayu sekali....ahakz

mamawana said...

Assalam,

Bagusnya usahawanita ini kan. Masih muda dan gigih berusaha.. Semoga terus berjaya...

http://nurqasehbiz.blogspot.com/2012/08/sekadar-yang-termampu.html

gadisBunga™ said...

hai ayu dan ayu!