GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Wednesday, August 1, 2012

Yang ke-555

     Aku baru nak berkenalan dengan beliau. Ekoran Majlis Berbuka Puasa Bersama Denaihati di Cititel, terus ku 'klik' link ke 'umah' beliau. Baca situ sana sini, terus aku 'LIKE' page jualan beliau.
     Lepas tuh, masuk mesej kat 'inbox' FB,  tuan punya biznez meminta butir2 peribadi pasal nak poskan hadiah istimewa. Rupa2nya peminat ke-555 dapat hadiah 2 helai tudung. Alhamdulillah! First time aku dapat macam neh; ala2 cabutan bertuah gitu. 

 X sangka angka 555 membawa tuah kepadaku semalam.

     Erhhh... siapakah beliau yang dimaksudkan itu? Dah ramai kenal beliau ini. Dah ala2 retis gituh. Beliau adalah Kak Siti Rokiah@Kak Rock@ Sweetkurma manisnya kurma itu! Jadi selamat menunggu surat 'cinta' dari poslaju untuk aku. Pasal depa bawak bungkusan pon bukan aku ado di umah kan? So, kasi makluman ajer pastuh aku kena g ngambek di Pejabat Pos Besar Shah Alam.
     Terima kasih diucapkan kepada akak kurma kita...hihihihi

6 comments:

Kakcik Seroja said...

Alhamdulillah. Rezeki Ayu. :)

jeBateja said...

Alaa...jeles plak ni.....kakcik pun jeles tu....ahakz...kita nak buat 666 plak....ahakz

Afasz said...

ada tgk gambar dia di majlis buka puasa DH kat fb... baru nak kenal gak :D

Darling Pya said...

post mu menang tudung nie timbul kat wall aku semalam...tahniah beb!!

Anaasuria said...

waweee,.. dapat tudung.. 2 lai lak tu..rejeki bulan ramadhan.. Alhamdulillah..

sweetkurma said...

hehehe belum pos lagi, kalau tahu semalam ayu join iftar dgn DH akak kirim jer tudung tu sebab siangnya akak ada meeting dengan dia.... belum berkesempatan lagi nak ke pos laju ni huhu... tungguuuuuu