GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Monday, February 13, 2012

Apa Yang Korang Boleh Buat Dengan RM78...


 Jemputlah kalo korang berkesempatan dan mampu... 

6 comments:

KhaiRin : anies said...

date x kena la kak..

Kakzakie said...

Susah kalau kami org Johor nie dapat dengar live ceramah TGNA. Kakak kalau dapat pun melalui VCD / youtube je... sedihkan.:(

kakchik@ella said...

majlis2 ilimiah seperti ini sgt wajar dihadiri.

luahfikiran ... mari kita said...

Salam,
Bagus usaha perkongsian maklumat ini.

Daddy Ziyyad said...

Teringin nak dengar ceramah dia secara live

Mr.Clive said...

hi kak.
slalu org konpius ngan diri sy ni...hehe...
sbnrnyer,asal ni dari swak. cube teke bangsa ape...hehe...
tapi sebab dah menetap lame kat kuala lumpur ni,jadi banyaklah belajo pasal orang melayu, agama islam sendiri.. :)
lagipun,sy memang suke bertanya dan bertukar-tukar pendapat.

harap2 terjawablah soalan akak tu tadi yer... :)