GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Thursday, February 9, 2012

Lagi Perihal Pilih Kasih 3

     Harap bersabar ngan cerita Pilih Kasih 3 yang tak habeh2 neh yea? Kasi 'can' mali can weh pasal Abe Rosyam kata dah musim terakhir... leh cayer ker? hihihihihi....
     Ada 3 rancangan PK3 neh. 2 musim yang lepas ado 2. Kali ini kasi tambah lagik 1. 

1. Kisah Pilih Kasih
  • memaparkan diari dan aktiviti pembelajaran dan tugasan peserta.
  • mula disiarkan pada setiap Rabu dan Khamis bermula 25 Januari hingga 12 April depan sebanyak  24  episod di TV2.  
  • pengacara dan penyampai radio Nasional  FM, Muaz Mohamed diberi kepercayaan      untuk    mengacarakan Kisah Pilih Kasih ini.
  • Korang kenal kaa Muaz?? Inilah beliau....
 Comey kan? Sora pon sodap. Sopan santun juga. Adik2, sila amek jadi 'role model'.



2. Pentas Pilih Kasih 
  • menjadi medan penting para peserta mempertaruhkan bakat masing-masing dalam menyampaikan tugasan mingguan yang diberikan. kiranya live performance depalaa neh.
  • mula bersiaran pada 5 Februari hingga 15 April pada setiap Ahad pukul 9 malam selama dua jam di TV2 gaks.
  • dipentaskan secara langsung dari Kompleks Penyiaran Tuanku Muhammad, Senawang, Seremban, Negeri Sembilan. Kat RTM yang atas bukit tuh.Bwh bukit adalah sekolah SEDAR.Nakkan bantuan utk ke sana, bole rajin2 klik sini. Angpa yang tinggal berdekatan dan pree plaks masa tuh leh mai ramei2. Masuk pon pree. Silap2 korang leh dapat hadiah lagik. Ohsem tak? 

    *Pentas Pilih Kasih masih mengekalkan pengacara yang sama, Reza Mohammed.
 Reza yang kat tengah2 tuh. X do plaks gambo den berduo ngan beliau yea? Peramah beliau neh.

3. Zooom Pilih Kasih
    • menjejaki semula perkembangan semasa bekas-bekas bintang Pilih Kasih dalam dua musim sebelum ini. Rancangan neh menjawab satu komen dalam entri PK3 yang sebelum2 ini yang 'curious' mengenai nasib peserta2 PK1 n PK2 terutama pemenang2 utama. Macam tau2 jer tuan empunya rancangan neh kan?
    • Bersama personaliti Eisya Toh selaku pengacara.Kalo korang peminat setia rancangan berpagi2an; Selamat Pagi 1Msia kat TV1 tuh, konfirm kenal beliau neh.
    • program sebanyak 12 episod ini akan mula bersiaran pada 28 Januari hingga 14 April, pada setiap Sabtu pukul 9 hingga 10 malam di TV2.
    Eisya Toh. A friendly figure.


        Ohkey, itulah serba sedikit nota pendek buat korang kalo teringin sgt nak tgk PK3 neh tapi payah nak hafal jadualnyer macam aku. Nak baca lanjut pasal Pentas PK3 yang pertama bole g sinik.
         Nak juga menunjuk lagik gegambo ngan retis. Jakun kan? hohohoho...
    Rasonyer kitorang sebaya. Even jauh sangat beza yang lelain tuh tapi mak ok ajer noks. 'Humble' beliau neh. Lemah lembut ajer. Kalo kat tv tuh berlakon watak hampehzz, geram ajer kan3?..hihihih

    Gambo ini yang den paling suko. Dapat bergambar ngan Ustaz Ahmad Dini. Beliau bawa watak Atuk dalam rancangan 'Adik-Adikku' (Insyaallah boleh!). Berbusana hitam di sebelah beliau tuh aku agak isteri beliau. Ustaz baca doa pada hari kejadian. Bagus sekali doanyer.

         Ohkey korang, mohler nonton PK3!!

        

    12 comments:

    luahfikiran ... mari kita said...

    Salam,
    Pilih Kasih4 nanti, kalau ada, bolehlah berlakon.

    Zarul said...

    wah glamer demo hehehe

    kakcik said...

    Ayu tak masuk sekali ke uji bakat tu? Nanti kakcik bolehle berkawan dengan retis pulak... hehehe...

    Acik Erna said...

    assalam ayu..amboi ayu glamer tu..bergambar dengan artis..

    Anaa said...

    hehehe.. kelas ko skang.. dah berkawan ngan retis2 nampakk.. hehe...

    AzeedA said...

    salam.. :)
    leh mintak sain otograp?

    MasZuber said...

    woww..feeling retis kak..

    best2!

    aku budak klang said...

    ni yg jeles ni pasal Ayu boleh sampai kat sana siap ambik2 gambo lagi....

    rasp said...

    phewwiiittt...glamer u :)
    tak pernah tgk lagi rancangan nie..

    atuk said...

    Assalamualaikum Ayu


    lamanya saya tak kemari...
    tup tup dah gelemer...he he

    mamawana said...

    Wah... bergambor dgn artis femes d amos...

    KiD said...

    untung laaaaa.. geng artis,, hehehee