GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Tuesday, February 14, 2012

Moh Bergelak Sakan Ngan Abe William Shakespeare..


Sama ada usus korang rasa geli atau tidak tengok poster neh, aku nak jemputlah nonton. Aku dah tempah tiket utk. 18/2/2012 bersamaan malam minggu jam 9 malam. Kalo korang berminat nak tgk, bole roger2 aku kat memana yg korang tau nak contact aku. Kat bawah neh details...

Tarikh :  17, 18, 19 Februari 2012

 Tempat : Dewan Sri Budiman, UiTM Shah Alam

Masa :  9 malam

Had umur : 10 tahun ke atas
Harga tiket : RM10

Para pelakon.

Citer neh di'bahasa malaysia'kan oleh Fasyali Fadzly... x kenal? sila gugel ah...

More info kat fb COE n fb Fasyali Fadzly.... jumpa di sanan!!

7 comments:

kakcik said...

Tak berkesempatan rasanya... :(

KhaiRin : anies said...

teater ye kak?

CikLilyPutih said...

cam bestnya, nanti tanye mr big dulu, dia nak pi ke tak? leceh sket dia tuh..

atuk said...

Assalamualaikum Ayu

selamat menonton...

mama ju, said...

Salam

Kalau Farah, anak mama tu tgk ni, mesti dia nak pegi...nanti ceritalah.
Tkasih komen ttg anak mama...tu la anak dah besar mcm tu la...

Anonymous said...

jommm siniii



jommm sinii yeee


fb :: Cerpen Cinta :: Cerpen Sedih :: Cerpen Remaja :: Cerpen Romantis :: Cherry Belle :: SNSD :: :: Super Junior :: Naskah Drama :: Cerita Lucu :: Galau :: Puisi Galau :: Puisi Cinta Romantis :: Cerpen Persahabatan :: Cerpen Sahabat Sejati :: Bengkalis :: Cerpen Cinta Pertama :: Cerpen Cinta Sedih


Cerpen Cinta Remaja

UEFA EURO 2012, BERTARUH DI 12BET

Ros said...

Salam Ayu,

Emmm...tak dapat la Kak Ros nak tengok ni....