GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Monday, February 20, 2012

Ezam Mohd. Noor...

     Siapakah Ezam? Korang semer surely dah 'kenal' sangat2 kan? Di manakah dia berada now? Dier buat apa? Bla..bla...blu...blii...blah 
     
Rerupanya dier ado kat sini..
 Ezam : Saya tengok ada juga penglibatan parti politik dalam menyokong usaha pihak sekolah. (sambil merujuk kpd buku program). Wanita UMNO telah menyumbangkan bla...bla..bla

Aku??
 Kroohh...krohhhh dulu sebelum mesyuarat bermula. Ini tazkirah tak perlu duluhh..

Baik letak pic budak cumil neh...

Ilang gaks mantok ini...hihiihhi

6 comments:

kakcik said...

Sekolah pun dipolitikkan juga? :(

-gedek! said...

politik kat sekolah?

kata tak boleh?

KhaiRin : anies said...

kenapa pihak sekolah benarkan?

p/s kak, sy x de FB so kalu ada apa2 nk tanya, emel sy: kolamhempedu16@hotmail.com

e.l.i.s.s.m.i.e said...

mana2 citer politik skang. maklumlah nak dekat pilihan raya. nak mendobi. eh, melobi :p

luahfikiran ... mari kita said...

Salam,
Berapa lama krook tu ?

Zarul said...

ngantuk ko weh demo hehehe