GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Wednesday, February 8, 2012

Mencari 'Cloth Book'

     Adik Iffah suka sangat mender neh, terutama yang bunyi bising2. Rasanya diletakkan plastik kat dalam. G 'usha' kat kedai 'Disney Baby' kat Ole2. Haremmm ado... Tengok2 kat tenet neh plaks, susah nak meng'oder'. Mana lagik nak cari eks? Biasanyer jenama imported lah macam Lamaze tuh. Reganyer tuh yang poblemnyer.


 Ini yang biasanya ada dalam pasaran.

 Kalo dapat yang macam neh lagi baguih.

     Mana nak cari yang banyak2 pilihan punya eks? MPH ado ka?

P/S: Gegambo tuh semer amek kat sini..

7 comments:

kakcik said...

Kakcik tak pernah jumpa buku cenggitu. :(

KhaiRin : anies said...

diakui, susah nk dpt... bkn publisher x nk buat tp kos nyer...sgt2 mahal...

JunAina said...

Kak Aina tak ada pengalam guna buku2 mcm tu.

Anaa said...

aiseh, no idea la beb.. aku tak penah beli kat anak2.. yang selalu aku beli buku keras tu jer..

aku budak klang said...

tak dpt nak tolong....

luahfikiran ... mari kita said...

Salam,
Eks, LF tak mampu nak tolong ... kat rumah LF ni dah takde anak kecik ... anak besar pun dah duduk rumah sendiri.

AzeedA said...

akak rase ade jumpe kat butik anakku.. mothercare pon ade tp regenye pahem2 je le.. tapi mesia ni range nye agak kureng la, xtau ngape..