GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Friday, February 17, 2012

USTAZ AZHAR IDRUS DI MASJID RAHIMIAH, KLANG

Moh kiter.. dekat ajer masjid neh kalo bagi jemaah Shah Alam dan Klang. Atas bukit depan Hospital Klang or HTAR.. 


Banner diamek kat sinik.. tengsss yea? 

7 comments:

luahfikiran ... mari kita said...

Salam,
Teringin juga nak pergi ... insyaAllah dalam majlis dan masa yang lain nanti

rasp said...

kalo dekat mmg tingin ler nak gi...

KhaiRin : anies said...

p/s akk ujung bln ni UAI mai kt putrajaya...sempena pesta buku islamik

[PCL] said...

InsyaAllah..boleh la tak jauh dah dr Banting..

Daddy Ziyyad said...

bagus UAI ni..cuma kadangkala saya tak paham apa dia cakap, pekat sgt loghat dia

KiD said...

UAI semakin diminati.. moga dakwahnya diamalkan semua..

tuan punya blog taknak tuntut hadiah dari saya?

aku budak klang said...

dekat ngan umah tu...Thanks bagi info