GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Monday, October 13, 2014

Rapat

Kita boleh rapat dengan sesiapa sahaja. Rapat dengan keluarga, rapat dengan saudara-mara. Rapat juga dengan kawan. Bila dah terlampau rapat, ke mana-mana dan buat apa pun bersama-sama. Makan? Berjalan-jalan? Hobi? Pendek kata memang bersama dalam segenap hal.



Agak-agak ada berapa ekor kucing yg nyenyak tidur ni? Depa ni antara kucing kesayangan anak saudara aku. Masa tidur kalau tak berpelukan gini, tak sahlah. Depa ni adik-beradik bapak lain2. Rapat sungguh.

Perihal rapat ni tak semestinya orang sekeliling kita. Rapat dengan orang jauh juga ada terjadi. Tapi, jangan jadi macam ni pula..


Bila dah jadi macam ni, rasa tak sedap pula kan? Sedangkan kita dan org sekeliling sudah berjanji jumpa; mungkin untuk makan bersama. Tapi, dah jadi situasi seperti yang disebutkan erti pertemuan tu dah tiada.

Korang rapat dengan sapa?

posted from Bloggeroid

1 comment:

monalita mansor said...

tak de yg rapat laa...sejak dulu.