GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Thursday, October 9, 2014

Ubat Sakit Tekak Asli


Ini gerenti dapat ubati masalah sakit, gatal, rasa macam ada ulat bulu kat tekak, insyaallah. Aku n Abe Zam dah cuba. Alhamdulillah, berkesan.

Sesudu madu lebah asli + sesudu jus limau nipis. Ingat ye, jangan pakai sudu besi nak letak madu tu. Kena pakai sudu plastik atau sudu tembikar. Campurkan kedua-duanya dan minum. Rasanya pun sedap. Subhanallah.. Wallah u ols!

Cubalah wey. Insyaallah..

posted from Bloggeroid

5 comments:

Kakcik Nur said...

Adik kakcik bantai minum coke untuk menggaru tekanya yang gatal merenyam... 😨

Hanim Hashim said...

terima kasih berkongsi kak, insyaAllah nak cuba kalau terkena nanti :)

Ibu n Abah said...

Ayu
Ubat gatal tekak ni ada cina bgtau akak
Perah asam limau nipis dalam
Mulut
Part letak madu pun ada akak dgr
Part masak air coke sampai menggelegak then sejukkan dan minum pun pernah dengar
Pernah cuba asam limau nipis + madu..
Mmg terbaek
Terima kaseh bg tips ambil madu dgn sudu plastik

Eshamz Halim said...

Ermmm.... nak try lah...mmg dah berminggu2 rasa ada ulat bulu dlm tekak ni... :D

monalita mansor said...

oh...kisahnya pasal sudu plastik tu. barulah akak tahu. tq cikgu.