GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Thursday, October 16, 2014

Uptown Shah Alam Terbakar

Tempat ini memang salah satu tarikan pelancong tempatan di Shah Alam. Lokasinya di Seksyen 23. Jarak dari rumah kami dalam 10 minit pemanduan sahaja. Seberang sungai je pun. Macam tak percaya pula tempat makan dan beli-belah kami ni musnah dijilat api dalam kejadian pagi semalam. Dah lepas 24 jam.



Gambar ihsan AstroAwaniEnglish.com

Dari lebih 300 gerai pelbagai jualan, lebih kurang 100 gerai yang terbakar. Innalillahiwainnailaihirojiuun. Itu sahaja yang dapat aku ucapkan. Semestinya peniaga terlibat rasa sedih tak terkata melihat jualan hancur sekelip mata. Macam mana mereka nak mencari rezeki lagi nanti.

Aku berdoa semoga ruang niaga Uptown Shah Alam ini dapat dibersihkan dan dibangunkan semula dengan cepat. Kalau tidak, raya tahun depan bertambah susah nak beli belah.

Selain Uptown Shah Alam, uptown mana lagi yang korang tahu dan selalu kunjungi?

posted from Bloggeroid

2 comments:

Kakcik Nur said...

Innalillahhiwainnailaihirojiun

monalita mansor said...

innalillah... harap depa sume boleh sabaq.