GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Saturday, November 14, 2009

HARI LAHIRNYA AKU... YG KE-31





6/11/2009... genap hidup aku yg. ke-31... tiada apa yg diharapkan selain kesihatan yg baik, dikurniakan rezeki yg berkat, iman yg tidak goyah & pengakhiran hidup yg mendpt keredhaan Allah Azza Wajalla....

sambutannya tidaklah grand mana, tp meriah.... kebetulan pula tahun ini hari jadi aku jatuh tergolek pada hari Jumaat so alhamdulillah... mlm jumaat, hub bwk aku g sambar kamera yg aku idam2kan... alhamdulillah! tq kt suamiku tersyg coz seboleh2nya dia akan penuhi segala kehendak dan permintaan aku. aku cuba menjadi isteri yg baik (time dpt hadiah bole laa janji....miahahahhahah...jahat btuilah). hari Khamis b4 sme org balik, mmg aku dh pesan kt kengkwn supaya pakai baju cantik2 esoknya. ader yg saspens, x kureng juger yg dh tau (coz aku dh kepochi awai2 lagik..hekhehhek..). pada mulanya, niat aku hanya nk amek gambo ngan bakal kamera yg akan dibeli pd mlm nnti...

pagi Jumaat, tetiba aku terpk,"dh suruh org pkai baju cantik2, x kan x der aper2 kots?" means, mkn2 ker or at least a cake. tetiba terlintas plaks nk beli kek utk jamu kwn2 kt skola. maklumlaaa, x penah aku buat b4. so lps mndi, aku terus bergegas ke Sunway Pyramid utk sambar kek lah. tak sampai sejam, aku blk dgn menjinjing 2 biji kek, 1 yg besar utk kt skola. yg lg 1 yg kecik utk aku potong2 n mkn2 ngan hub, Imran, parent-in-law n adik ipar aku mlm nnti. hmmmm, puas hati. kek besar perisa blueberry kegemaran aku, manakala yg kecik coklat mousse. dh mkn, wow!! mmg sedaplaaa kek2 neh. aku bli kt 'cake sense' kt Jusco Pyramid. kwn2 kt skola pon dok muji2 kata sedap2, siap tnya ader lebey tak walhal cian pd sesetengah tuh yg x dpt rasa.... tak per, insyaallah next time ader rejeki aku belanja lagik. this time aku nk beli 2 laaa plaks... coz kalo x cukup kwn2 mkn rasa ralat plaks... pd semua yg prihatin ngan bday aku yg ke-31 neh, aku appreciate sgt2... TQ, ALL!!

4 comments:

E-na Zarina said...

Hepi 31st birthday once again....mana gambar hadiah special tu upload le kt sini, nk tgk gak...he he

akuzle ayu said...

aiyoo!! cemana neh eks?....huhuuhuhu

shila said...

Hepi besday akak.... semoga umur yg bertambah ni hanya terletak pd angka shj...akak tetap cool...hehehe...semoga kebahagiaan milik akak....

akuzle ayu said...

tq, shila.... akak doakan yg sama pd shila...aminn!!!