GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Showing posts with label UKM. Show all posts
Showing posts with label UKM. Show all posts

Tuesday, September 18, 2012

Majlis Kahwin Afasz

     Pada Sabtu lepas ( 15/9/2012 ), kami berkesempatan hadir ke Majlis Resepsi blogger Afasz. Beliau neh glammss gaks pasal semer kenal. Suka komen, suka masuk 'contest' n 'GA' n selalu menang plaks tuh. Btui kan, Fasz?..hehehhehe

     Majlis berlangsung di Dewan Gemilang, UKM. Nyaris2 kami tak dapat hadir pasal Abang Imran ada tusyen Global Art dier. Alhamdulillah, last2 minit ALLAH kasi ilham untuk 'request' kelas awal siket so there we were. Walaupun majlis dah sampai ke penghujung tapi dah dapat jumpa, snap2 gambar dah cukup. Sempat juger makan...ehehehehe

 Tudia pre-wedding punyo gambo kat 'guest corner'..

 Sebagai kenangan sepanjang hayat..

" Nak dapat berkat," kata Afasz. Tercekci plaks Adik Iffah.

 The artist is working on 1 of his masterpiece.. dan hasilnyaaa..

Taddaaaa...

 ...ucapan kami sekeluarga untuk Afasz n Ai... Tahniah yea?