GENG2 SETIA
Dah Boleh Cashout Tapi Tamau
Showing posts with label manis. Show all posts
Showing posts with label manis. Show all posts
Thursday, October 18, 2012
11 atau 18?
Bukan umur. Bukan juga peraduan teka kacang tapi nak tanya korang suka tarikh yg mana? Tarikh untuk apa? Untuk bergeder2 sesama bloggers lagi. Kali ini tempatnya di Lavendari Height, Senawang. Pak Ngah Hamzah Al- Lavendari bermurah hati menaja tempat kali ini. Tennggssss yea, Pak Ngah.. Kalo nak tau gaks, gambo manis aku dalam entri 'Tanah Tinggi' itu kurakam di halaman belakang umah beliau. Tempat itu juga akan menjadi tempat kita mkn2 n gebang2 nanti. Bukan tempat peranginan tau. Masanya 2ptg sampai 5 ptg.. Ada kuiz lagi yuuuu.. Hadiah bukan duit tapi bole tahan jugalah.. Jadi korang nak hari Ahad 11 November 2012 atau minggu seterusnya Ahad gaks 18 November 2012? PRU 13 tatau biler jadi kita undi ini dulu...

Masa berkereta ke sana. Jarak pon sama. Tanda hijau kat Putrajaya tuh aku tak reti nak padam. Maklumler, dah lama tak pakai 'screen capture' neh so udah lupa.. Har3.. Btw, aku taip ' end point' Giant kat 'map' neh pasal LH tuh tak dipetakan lagik kat gugle neh tapi mmg akan lalu depan Giant dulu b4 sampai umah Pak Ngah..
Monday, October 15, 2012
Tanah Tinggi
Saya tau memang saya manis jadi takyah puji. Saya hanya nak tanya yang anda semua teringin tak nak g ke tempat ini?
Tuesday, August 14, 2012
Si Cantik Manis
Friday, June 22, 2012
Caca Marba
Tatau nak tulis apa tapi tetap nk tulis/taip pasal tanak 'umah' bersawang macam Yunus Badawi punya blog.. Keh3. Ampun, Tuan YB. Hamba bersenda gurau shj

Ini adalah air teh o panas yg mmg selalu dihidangkan d umak pakcik aku. Biasanya, aku takkan minum 1 mug sahaja. Kenapa? Kerana teh ini dibuat 'versi' utk org diabetik juga yakni pakcik aku so aku takkan puas minum sekali shj. Musti akan tambah dan lagi.. Dan lagi..
Kenapakah org Msia ramai/senang kena diabetes? Pasal mkn/minum gula byk eks? Abes tuh, yang 'depa' p tambah kimia bagi rasa manis tuh kaw2 aper citer? Bahan kimia tuh plaks susah nak kuar dari bdn. Pastuh kutuk rakyat pelahap tak reti nk jaga mkn. Apa pilihan yg kita ada? Makanan yg kononnyer sihat itu murahkan? PERINGATAN! INI BUKAN ENTRI POLITIK.. Heheh

Bayi ini sudah mampu menggunakan penyedut minuman tp kalo ianya pjg sgt, air x sampai ke dlm molot psl nafas x pjg.. Hehhe..

"Alhamdulillah! Dah ilang dahaga shayer."
Subscribe to:
Posts (Atom)