GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Thursday, January 19, 2012

Hanya Beberapa Hari Lagi

     Phewww!! Sekolah dah bukak, Abang Imran masuk tahun 1 dan bersekolah agama pula. Ada plaks Adik Iffah, alhamdulillah! Anak dah 2 jadinyer rutin aku dah banyak berubah pada tahun baru ini. Aktiviti kegemaran aku kena dilupakan seketika. Apakah itu? *TST sudahlaaa yea? Alhamdulillah juga, ada Cik Abe yang ohsem sangat yg ringan tulang dalam serba-serbi menyelesaikan banyak urusan dan juga Tok Ma peneman aku pagi2 dengan macam2 soalannyer sambil mengendong Adik Iffah... heehehehhe
     Tenggggssss bebyk pada kwn2 adik kakok, abg2, pokcik n mokcik yang sudi memenuhi kotak komen entri aku sebelum neh. Tak sabo nak jumpa kome semua weh.....dup dap dag dig dup...
     Tengsssss lagi untuk Kak Azeeda n Acu Sayang yang memanjangkan jemputan di 'umah' depa. Korang mmg rockkk kapak !!

     Anddd... memang un'sangkerable' yang ado sorang ahkak blogger kita neh dok d taman perumahan yang sama ngan aku!! Subhanallah... moh melawat 'umah' Kak Ros . Yang bagitau mender neh ialah Kak Liza Mahmood. Glemers gaks beliau neh.Surely korang kenal kan? Tengggsss zillion2 yea, kak? Nanti kiter bole bergeder2 sesama plaks yea?

Harapnyer aku tidak dilanda tahap terkejut yang melampau dek kerana terlalu gembira ada bloggers tegar dan otai di rumahku nanti....hihihihihi

* TST - Tahu Sama Tahu

11 comments:

aku budak klang said...

sudah kita bagus tu...

Anaa said...

bebs, ada persamaan la entri kita pagi2 ni.. same wavelength? :)

ko buat aku lak jadi debo.. :)

Kakcik Seroja said...

Selamat bergeder2 Ayu dan jangan lupakan daku... ;-)

Ros said...

Ayu...
kakros pun ada rasa dah di dada...dup dap dag dig dup...

aduhai semua yang berkumpul tu nanti bloger gemilang dan terbilang!

ni tengah piker nak bawa apa ni..
hari sabtu kena ke manjong,perak.. mau sampai shah alam lewat malam, pagi ahad (harus subuh banat) ambil anak di w.persekutuan...jam 10 ahad harus berada di no 38, 25/45..

akak rasa harus akan membeli kuih yang 3 seringgit tu...
ya..akak akan bawa seumpama itu!

@cu SaYaNg said...

insyaAllah aku g dgn Uncle LF & auntie

rasp said...

selamat berjumpa2annnnn....
best tu ada geng blogger dkt kaw rumah...

Run Away said...

best nyer...;d

PUTUBAMBU said...

ala...
kita frust tau tak dapat join..

kita kena balik kg esok...
2 org cousin kahwin
dari hari sabutu-ahad-isnin- selasa tu lah...

AzeedA said...

ingatkan TST tu sejenih mekanan.. :D ngeeee~

kak ina kl said...

terima kasih sudi jemput..rasanya tak boleh join kot ayu sebab faham ajerlah cuti panjang ni..dah ada program yang di rancang.

kirim salam buat teman blogger yang hadir kat rumah kamu tu yer.

Pn. Liza Mahmood said...

Ayuuuu... Eh, dah siap rendam teh ke malam ni? Heheeeee...

K.Liza pun bawa sesuatu hasil air tangan org le gamaknye esok (dari Pasar Tani Stadium Malawati le nampak gayanya). Tadi abis kursus sampai rmh udah dekat maghrib, dah tak larat nak menyambal tumis (terkubur angan2 nak masak N.Lemak).

Kalau sempat balik paso Akak buat kuah kicap "belasahajeasaljadi" boleh dilawankan dgn kue teow ayu tu (diulangi kalu sempat le ye... sbb nak memetik cili api di paso Stadium dulu...)

Usah riso beno sbb kita semua insan2 biasa aje, kawan2 tak mau lawan maaa...

Esok jumpa ye, InsyaAllah.