GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Sunday, January 29, 2012

Memang Gila Karnival Karangkraf 2012 Neh

1. Gila pasal dari malam tadi dok caj2 bateri kamera, dah sampai sana n ngah jalan nak g booth semer, galas henbeg, rasa ringan semacam. Bukak2, hmmm..patut pon.. kamera den ngah sedap 'berehat' kat umah. hampehzzz!!!

2. Jam di tangan baru 9.45 pagi tapi kereta yg diletak sekeliling pejabat Karangkraf dah menjangkau 1 km... Hub aku park 500m. Dekat ngan 'roundabout' dah tuh, der...

Semalam punya 'hal' dah kasi keluar. Yerler, sendiri punya event kan3? hahaha... gambo belah kiri tuh gedung novel..x sanggup den nak redah. no bajet pon yer. Tapi, mmg tgk kaki2 novel borong habeh... respek!!
  'Tentatif' untuk hari ini. Sempat lagik korang weh. Tutup kul 9 malam. Masa aku nak balik tadi, Kak Norzailina Nordin ngah bz nunjuk demo masakan apa ntah.

Bookmark khat. Dengan 'modal' rm3, inilah hasilnya. Nama korang di'khat'kan..

 'Katalog' promosi F&B dari Holiday Villa especially for January till March kalo x silap. Buku nota DIGI hasil jwb soklan kat pentas utama n penulis khat bookmark itu. Korang leh add FB beliau.

     Ohkey, dah pegi so pueh ati. Malam neh 'temujanji' ngan UAI plaks...moohhh kiter..

10 comments:

nyanyisunyi said...

kalau kt kl mau gak akak gagahkan pegi, ni kt shah alam....ni tgh berkira2 nak cari novel lagi ada bujet sikit nk belilah sebuah dua...

luahfikiran ... mari kita said...

Salam,
Tunggu UAI tu datang ke BBB

KhaiRin - anies said...

sy g jg ke sn..cuma cuci mata je..n beli majalah MW..

smlm UAI mai sini...best..

bln dpn dia mai rawang n klang...mmm jauh la plak

Citarasa Rinduan said...

k.ayu...
ayu pun mahu kesana. tapi jauh sangatlah..
tiada kelapanga masa

IMANSHAH said...

penah ke karangkraf sekali

azieazah said...

Kau dah mula terjebak situ, memang tak sah kalu tak borong...

Hanis Azla said...

segalanya giler di karnival tu kan.. sesak giler, jammed giler, diskaun giler, borong giler, beratur nak bayar pun panjang giler.. dan nak jalan balik ke kereta pun jauh giler.. he..he.. awesome.. kita selisih hari kan.. klu tak boleh bertemu.. awak pun tak dpt nak jumpa dgn kak nora fuad juga kan..

aku budak klang said...

hehehe...malasnya nak bersesak ye...kawan kita h2h solomum beli sampai 6 novel...boleh baca ke???!!!...

e.l.i.s.s.m.i.e said...

me pun pergi jugak smlm :)

rasp said...

eeeee kalo dekat nak gak terjah....
bestnya bookmark tu....
i loike...