GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Wednesday, January 4, 2012

SALAM BERSAMBUT, UKHWAH BERTAUT.. LOM ABEH LAGIK YEA?

     Kalo kak AA dah kasi abes gambo gath SBUB tuh, den lom lagik... Aku rasa nak tempek ajer gegambo yang menarik pastuh korang eksersais minda karangkan ayat caption depa nooo?? Readyyy???...







Ohkeyyy...cukup2..esok dah skola weyy...aku skola, anak pon skola.. nasib baek abah ae amek cuti 2 hari....

     Kalo terer, silalah tolong aku buat caption? Hadiah?? hmmmm....ehehehheh

15 comments:

kakcik said...

Tak boleh nak pikio pepagi ni... sebab tengah sibuk sediakan sarapan sambil ngadap laptop. Jap lg nak mandi sebelum ke pejabat. Kalau tak mandi, mau ada yang pengsan pulak nanti... hehehe...

luahfikiran ... mari kita said...

SALAM,
Ish, ada gambar lagi ... balik ngajar nanti , kalau tak lotih, tempek gambar2 yg masih ada tu ! Selamat mengajar cikgu ... tapi rasonya tak ngajar cikgu2 hari ini ... sibuk dgn pendaftaran .... mak ayah pulak berkeliaran kat sekolah .

gedek! said...

"Kenapa Dato LF raba tangan uncle tu...?"

hehe

azieazah said...

“Kenapa mikrofon tu tak boleh jilat macam eskrim?”

mamaNoriz said...

say tak kreatif la kak...huhuuu

KhaiRin - anies said...

nk perabih kn memory kad ke kak? hehehe

atuk said...

Assalamualaikum Ayu

masih dalam ingatan lagi....

@cu SaYaNg said...

otak lembab nak pk caption..keja belambak...uwaaaaaaaaaaaaa

sW33tdARLiNG said...

adehhh sesuaii ler Wordless Wednesday kalau malas nak bercaption kekekekeke

Daddy Ziyyad said...

wakakakaka..akak azie tu macam berkaraoke!

nyanyisunyi said...

Dato dan gedek...kenapa main tarik2 tangan pulak..

Kakcik tu sdih sebab dengar AA nyanyi sedap sgt..

Paparazi yang terlampau hehehe

محمد رازيق said...

hehe.. wah kenangan ni masih segar dikepala sy kak.. syoknya kalau ada gatherimng lagi.. kenyang perot!. hehe

Hanis Azla said...

bila salam bertaut, terasa ada lagu yang didendangkan dalam hati, sehingga menarik perhatian ramai org.. he..he..

Hanis Azla said...

bila salam bertaut, terasa ada lagu yang didendangkan dalam hati, sehingga menarik perhatian ramai org.. he..he..

Citarasa Rinduan said...

agak2 kalau ayu bertemu ayu apa jadinya??

jeng2