GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Tuesday, January 10, 2012

JOM BERSARAPAN DI RUMAH DATO' LF >> THE MENU

Nukilan Dato' LF dan Kakcik


Nukilan Kak Azie Azah


Karya hubby aku
Belah kanan nukilan Anaa. Limau itu Dato' LF punyos.

 Puding karamel n 'beledo' d atasnyer itu 'signature' dish Dato' LF. Kamera nukilan Acu Sayang...hahahah

     Kak Azeeda punya nukilan tarak sempat mau snap pasainyer udah selamat sejurus tiba...punyalah laku...hihihihi...apa menunyer? Tanyalah ustaz  beliau....hihihiihih... ada terliuq??

13 comments:

KhaiRin - anies said...

ni bkn bersarapan daaa

Anaa said...

hehehe.. ayu tu bukan nukilan aku .. tapi nukilan orang jual buah kat tepi jalan umah aku.. aku tolong beli je.. hihi.. :)

haslina said...

klu air tangan dari rumah atau potluck semestinya berselera lebih untuk di makan.

alhamdulilah.
sedap sungguh nampaknya.

kakchik@ella said...

Ayu, KC jeles nih. HIhi.

bujal X said...

geng jantan takda yang datang?

kakcik said...

AzeedA datang lambat sebab nukilan dia susah nak buat! :)

kasihibu said...

puding kremal tu yg tak tahan tu
lagi satu pulut kuning
errmmm...tak ada rezeki nak berkumpul ahad lepas.

JunAina said...

Rugi tak pergi...:(

Daddy Ziyyad said...

ni bukan sarapan! ahaha

ni buffet!

AzeedA said...

heheheee suke kome ye nyakat teman! susah bebenor tapi berbaloi sangat sbb dpt hidangan sedap2 sbg balasannye & anak2 semua yg hadir suke hati.. :)
ooppss kecuali baby iffah yg sgt tomel & baby arif yg berupaya melipat bdn!
sape dpt neka buleh claim adiah kuetiau kerang d istana ayu ahad depan ye ;)

jeBateja said...

ini punya makanan buleh kasi kembang pinggan 15 inci...ahakz

Cik Rose Cute said...

semua sedap-sedap hihi follow sini...

Citarasa Rinduan said...

peehhhhhhh. k.ayu.kalau dekat kat kawasan ayu, pasti ayu hantar lontong atau mee bandung citarasa rinduan..