GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Saturday, February 12, 2011

Menikmati Hujung Minggu

     Setiap orang yang bekerja memang menunggu2 hari Jumaat. Kenapa Jumaat? Kerana lepas Jumaat adalah hari Sabtu...theheheheh... ok, dah hari Sabtu ada apa? Yerler, Jumaat adalah hari terakhir bekerja untuk minggu tersebut. Sabtu dan Ahad di tunggu untuk berehat setelah 5 hari bekerja. Ahhhhh.... 'release'lah kejap semer tekanan, bebanan dan permasalahan kerja. Sabtu bole bangun lambat. Lepas tuh, takyah nak terjerit2 kejutkan anak yang kener g skolah. Kalo kecik lagi, kener mandikan, gosokkan gigi, siapkan, pakaikan baju dan menghantarnya ke tadika. Dan lepas tuh, balik umah baru boleh rehat skets...phewww!!!
      Bagi yang tengah berkasih2an tuh, masa neh time nak datinggg... Tapi awas yea? Kener ingat2 lagu 'Saling Berpacaran' tuh kalau taknak ingat pesanan mak bapak or orang2 tua.


      Bagi aku, ujung minggu adalah masanya untuk aku............

blog ini. Kalau aku koje depan pc manjang, siaplah hari2 aku updet. Tah2 every hour kots sampe termuntah2 ijao kang korang baca entri2 aku.

     Tapi, next week; Sabtu merupakan hari kerja plaks.Huh!Mengenangkannyer pon aku rasa fenat... bilerlaaa aku nak bertukar keja neh?...huhuhuhuhu
      Yang paling sesuainya aku rasa, ujung minggu neh adalah waktu yang sangat2 sesuai untuk meluangkan masa dengan keluarga tersayang. Dah 5 hari tuh kita dok berjauhan laki bini dan anak beranak, jadinya amek masa 2 hari neh untuk bertanya khabar pasangan dan anak2. Kalau tak boleh, kener cuba bagi boleh kan? Kecualilah kalau rutin kerja korang tuh pelik sikit. Itupun korang cubalah cari2 n plan2 masa yang sesuai... SELAMAT BERGUMBIRA DI HARI SABTU DAN AHAD!!



p/s: Selasa cuti yey!!

7 comments:

Unknown said...

saya menikmati hari minggu dengan mengemas rumah...

Darling Pya said...

selamat berhujung minggu kak

akuzle ayu said...

bean: sangat rajinnyer awk ini... akak? bgn lmbt ajer...heheheheh

acu: same 2 u...

Hafidzah Hafidz said...

betul tu kak..hujung minggu la baru dapat update blog, relax2, dating2 ekekeke..fiza pun skrg nih mmg bz kat kolej, jarang update blog, takdek masa, hujung minggu ler masa terbaek hehe ^.^

akuzle ayu said...

fizah: kalo bz mmg bersawanglah blog kan?

Unknown said...

dh byk wiken duduk terperuk je dalam rumah..komunikasi ngn family pon tak byk sgt, sbb masing2 layan tidur yg panjang..hahaha!

blog-tips-kurus said...

(banyaknye blog mem ni?)
sis, da SENIN ni. tapi esok PH,yeay! Syukurlah nak..

*durian sgt sedap! :-)