GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Saturday, January 7, 2012

JOM BERSARAPAN DI RUMAH DATO' LF

     Ohkey, teka-teki sudah terjawab...heheheh... 
     Ahad; 8/1/2012; bermula jam 9 pagi, Dato' LF menjemput kita semua sekali lagi meriuhkan suasana hening di umah beliau untuk bersarapan bersama2. Memperkukuh ukhwah kaedahnyer. Konsep? 'Potluck'lah aper lagi. Tapi, Dato' dah pesan jangan bawak makanan byk sangat. Takot membazir nanti. Kalo korang nak bawak perut ajer pon bole. Takyah memalu.
     Takat neh, yang 'menjamin' kehadiran, insyaallah Kakcik, Aku dan Acu. Yang lelain ado yang tak dapat hadir disebabkan urusan keluarga dan urusan2 lain. Ada yang kener periksa jadual terlebih dahulu. Yerler, ini pon plan last minit. Ok juger kan pasal takyah nak fikir lelama sampai nebes or tak lena tito...yang penting..jalaannn!!..hohoohoho
      Kalo korang tak dpt sms jemputan aku means aku takder no korang so 'consider' ini jemputan rasmi dari kitoranglah. "Yennadey" btui aku neh, no tepon pon x mintak....hihihihihi
     The menu... so far dato' n datin akan sediakan nasi lemak (jgn risau. ini beli punya, bukan bikin so takder nyusahkan dato' n datin pon... hahahaha...pepandai ajer aku), mihun goreng, minuman serta sambal. Sambal tuh nak digandingkan ngan cekodoq udang. Bukan yg ado udang seko2 tuh tapi aku nak beli yang berperisa udang ajer. Jenama Adabi ka, apa ka so kasi goreng jer. Err...btui kaa aku yg nk masak neh? hihiihihi... menu lain kasi 'saprais' sket...ahaahah.. padahal aku lom tnya Kakcik n Acu....harharhar
     Apo laei aku nak taip?? Ohkey... nampaknyer memang bole rujuk balik pasainya lom abeh edah lagik kan? Kak Azie Azah, mana bole lepas edah, nanti kener nikah balik, susah2 ajer kan? Jangan Kak Azie jawab mcm Cikgu Shaari dalam citer 'Masam2 Manis' udahler....hihihiihi


Nampaknya Dato' akan sedikit kecewa kerana 2 orang 'pujaan' hati beliau tidak dapat hadir pada kali ini....laarriiksssss!!! ...hahhhaha..jgn mare yea, dato'? Ahad sy bawa cekodoq perisa udang....hihihihihi

9 comments:

Hajjah Noraini @Nanie said...

Salam,

Tak dapat hadir, ada hal lain, enjoy everyone!

C-I-K-I-N-T-O said...

salam kak ayu,

Alamak keje pagi la pulak esok..huhu, kalau tak boleh join dah :)

Kakcik Seroja said...

Kakcik tak tahu nak bawa apa - mungkin bawa Abg Mus je! :)

Kakzakie Purvit said...

Ayu... sukanya dengar berita macam ini. Semakin mesra dah...

kasihibu said...

sekali lagi akak tak dapat menghadirkan diri...sampai kan salam pada yang hadir ye

AzeedA said...

baghuuu jap td dpt sms dato' menjemput :)
insyaAllah takde aral timbui le kami sefemili d musollah ehsan..
yeop gedek! & bujal tak dtg? ghugi le kome hehehe

Unknown said...

ayu..
hajat hati menggunung nk pegi..ana pun dah bg hint..tp lom buat keputusan lagi..mlm nanti baru buat keputusan..

Misz-ella said...

Saya baru tau harini yg esok ada 'mini gathering'

alahaiii .. tak dapat nak join. tak pe lah. Hrp everyone enjoy ye.

uncle gedek said...

Adoi... saja bangi rasa jeles ni....

rugi-rugi