GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Monday, October 17, 2011

Unsarung n Sarung

     Nampak or dengarnyer macam remeh. Tapi, kalo silap pilih or beli memang merana. W/pun masih beby, Adik Iffah terpaksa menggunakan pelbagai jenis BANTAL utk kesesuaian beliau. Ada yg panjang, lonjong, patsegi, lekuk di tengah n memacam lagik.
     Abah selalu tengok kepala A.I menggelongsor masa tito mahupun masa lelepak relax2. Jadinyer, semalam Abah sanggup drive ke Puchong semata-mata nak belikan bantal kekabu utk. A.I.

Takder sarung. Yang ader sarung kecik.

     Malam tadi, aku ajak Abah g umah MIL. Biaserler kunjungan weekend. Ader gaks berniat mintak Mak buatkan sarung bantal A.I neh. Aku nak buat?? hehehehhe... lagikan jahit suar Abang Imran pon dikomplen Abah; so "rentikan lerrr, Man!! (meminjam dialog iklan raya Petronas). Sesambil borak, Mak suppp...saappp..suuppp..sappp jahit. Hasillnyerrrr....TTAARRAAAAA!!! 

A.I happy kots pakai bantal n bersarung baru tapi lepas tuh kener tukar2 gaks ngan bebantal yg ado pasal bantal baru neh agak beso utk. A.I ....huhuhuhuuhu.... takper, pakai lama kan3?


21 comments:

YNA said...

chumil je :)

kakcik said...

Comelnya dia tersenyum. :)

akuzle said...

Yna n kakcik: susah nk snap neh. dulu2 (mcm lama sgt) dok snap2 asyik blur psl shaking...ehheeh

cindyrina said...

elelelelele sukenyeerrr dieeeeerrrr!

haslina said...

bagiuh gitu.
baby kat umah pun mmg emak da buatkan bantal kekabu siap2.

murah senyuman anak dara comel nie.

ainnoraini said...

comeynye dia senyummm...
geram jer nengoknye..dah lame tak de babykann...

wahida said...

tak nak komen pasal bantal..nak komen comelnyaaaaaaaaaaaaa.....

nak cium!!!

E-na Lovely Kitchen said...

amboii anak dara bkn main lagi sengehnya dpt sarung bantal baru...pssstt..rajinnya mama jahit sarung bantal!!

E-na Lovely Kitchen said...
This comment has been removed by a blog administrator.
- zuriey - said...

geramnya tgk pipi dia..nak cubit leh..heehe

rasp said...

shomelnya dia senyum...
gumbira sungguh :)

Pen MErah said...

comelnye dia senyummmm! geram.

farra8979 said...

olo, comel nye dia.. ^__^

juanita aka tetikusrusak.net said...

Unsarong.....heheh...wording baru ney

sW33tdARLiNG said...

alamakkk baru teringat ada beberapa biji bantal yg perlu di tambah kekabunya.. mak pesan, orang ngandung tak boleh masukkan kekabu, nanti anak lahir asyiklah macam orang tak cukup makan sbb kalao kita masukkan kekabu kan mmg camtu..

rasa dah banyak masukkan tp takde gak gemuk2 bantal tuuu... huhuhuhu

THE LEKAT LEKIT STORY said...

amboi bambamnya iffah. ni ler yg sebaya lala ni.. tp lala kecik. :D

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

geramnya dgn baby nii. err, nak cubit pipi sikit:))

KiD said...

buat bantal busyuk laaa pasnih.. hehehee

dela said...

ala..... tomenya!!!... geram...

Kancilbiru said...

mimpi apa tu sampai sengih2...hehehe

Jai Montana said...

comei baby senyum..heheh