GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Wednesday, May 2, 2012

Calar Balar

Aduhai si anak dara sorang neh. Selang 2-3 hari mesti ada bertanda sana sini. Selain angkara sang nyamuk durjana, 'hasil' penerokannya juga menyumbang ke arah kecalar balaran itu.. Huhu
Rasanya, Adik Iffah neh lebih lasak siket dari Abang Imran masa Abang bayi dulu. Ker lebih kurang ajer yea?
Pakar motivasi pernah cakap," anak lelaki senang dijaga, susah dididik. Anak perempuan pula susah dijaga, senang dididik'.
Ok, itulah dianya cabaran menjadi ibu bapa...


Tengok pon dah ngeri. Macam kena dera plaks.. Huhuhu..

posted from Bloggeroid

7 comments:

kakcik said...

Hehehe... hendak membesar sebagai juara mestilah banyak cabaran. Kan Adik Iffah kannnnn.... :)

[PCL] said...

haha seb baek buat pengakuan kat sini...klu tak, ada yg nk buat report nih.

Daddy Ziyyad said...

Ohh..1st time saya dgr ayat pakar motivasi tu...maybe ada kebenarannya

Rai said...

saya sangat setuju!!

anak dara saya pun suka membuahs.. ada je kecalarannya..abang dia kurang sikit..

gadisBunga said...

takpe...bila selalu calar balar semangat dia jadik kuat! go go Adik Iffah!

Anaa said...

nyamuk tu geram nengok pipi montokk..kenduri besar ni.. hehehe...

Nurul Akmal said...

A'ah lah kak.. dah cam kena dera tgk gayanya.. hehehe ;)