GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Monday, May 14, 2012

Pergi ke Majlis Resepsi JMR n Nunu Eera

     Jemputan sudah lama dihantar. Memula melalui FB. Dan kemudian kad dipinta demi sebuah peta. Harinya sudah tiba. Alhamdulillah, sampai juga kami ke sana.

Semai? Bila tgk balik gambo neh mcm kelako pom ado. Tapi, dah tulis kan? So, harap2 cepat2 tumbuh, bebunga dan berbuah. Gituler doa buat pengantin.

 Pink karer adalah peberet Puan Nunu kita neh. So, kaler tema adalah pink putih. Surely banyak masa dan tenaga diperuntukkan untuk buat hiasan2 neh semer kan? Rasanya buat sendiri kots...

'Curi' gambo dlu sebelum...



 .. enterprame! Adik Iffah berkenan beno ngan Aunty Nunu kan? Comey sangat tuh..hihii..2-2 pose tanak pandang kamera..


     Walaupun dapat meluangkan masa kejap ajer, tapi hati rasa seronok dapat hadir ke majlis kawan blogger macam neh. Walaupun juga, tidak dapat nak berbual mesra pasal malu2 kucing2 lagi, tapi rasanya ukhwah ini terasa dekat sangat di hati. Kebetulan plaks JMR pon membesar dengan budu...keh3. Ini kali kedua berjumpa JMR tp macam yang memula jumpa kat Konsert Ruth Sahanaya dulu, tak dapat nak bergebang lelama. Insyaallah, pada masa depan kita borak bebyk yea?

     Ucapan? Sama jer macam yang orang lain dah ucap tuh. Cuma nak tambah, nanti jangan lupa plaks jemput untuk cukur jambul n akikah yea? Hihihihi...


*Maaf dipinta kepada Bujal dan keluarga kerana tidak dapat hadir ke majlis beliau dek kerana kesuntukan masa. Jangan serik nak jemput kitorang next time yea? ;-))

5 comments:

JMR said...

thank sis sebab datang!:-) yes, budu tu...hehehhe..len kali kita lepak lama2 lg..tenkiu utk doa2..:-)

haslina said...

tahniah pada JMR. semoga jodoh berkekalan.

p/s pernah jumpa JMR sekali di sharing session nuffnang dulu.

Nurul Akmal said...

Tahniah.. Selamat pengantin baru.. ;)

Puan NuNu said...

tq for coming kak.. insyaAllah jmp majlis ckur jambul nnti.. tettt.. ;)

madammondoq said...

pengantin sgt sweet!