GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Thursday, May 31, 2012

Teka Betul, Dapat RM10



     Ini adalah pen khat buatan tangan.Maafkan kebongokan aku tadi. Banyak 'iklan dan selingan'..kah3.. Ok, soklannya...


1. Pen khat ini diperbuat dari apa?


Sesapa yang komen paling awal dan betul, aku akan hadiahi RM10 bank-in ke CIMB/M2U or top-up ke memana line hp korang.


Ok, Daddy ZZ, Kakcik n AmirNawawi, sila teka balik...hihihihi

29 comments:

amirnawawi said...

Nak komen amende nih? Apa soalannya?

Daddy Ziyyad said...

Pen khat tangan buatan tangan.

~harap betul lah komen ini! ahaha

amirnawawi said...

Pen ni buat guna buluh kan?

kakcik said...

Kakcik pun nak tanya macam amir... nak komen apa? :)

amirnawawi said...

Buat daripada buluh.. :)

gadisBunga said...

buluh!!!!

Rai said...

erghh..rotan? hehehe..

akuzle ayu said...

Amir, GB n Rai: tidak tepat.. bole cuba lagi

h4ni3 said...

nak teka buluh.. dah ramai jawab..
err.. kulit kayu?

kalau kayu manis, lojik tak?

hehehe

amirnawawi said...

Jawpaan yg tepat, buluh dan juga rotan..

kakchik@ella said...

hmmm .. hmmm ... hmmm .. alaaa .. bagitau je la jawapan. takmo teka. hehehe.

@cu SaYaNg said...

buluh cina kot...heheheee

KhaiRin : anies said...

kalau x silap diperbuat drpd pokok / batang rokam

amirnawawi said...

Pokok resam?

akuzle ayu said...

Hani : salah juger. plz try again..keh3

KCE : esok kalo x der pemenang gaks, sy kasi umumkan dlm entri..hihihi

akuzle ayu said...

Acu, Khairin n Amir : tidak tepat juga. dunt give up

amirnawawi said...

yeah! pokok resam dan juga buluh

[PCL] said...

dalam buluh tu bubuh serai wangi...keh2..teka ja kan !!

kasihibu said...

agaknya dari nipah kot ;p

akuzle ayu said...

PCL N Kasihibu: tidak oh tidak..hihihih

Rai said...

kulit kayu manis..hahahaha..

kalau tadak boleh buh dalam kari.. :P

rasp said...

dari pokok resam ke sis?

atuk said...

Assalamualaikum Ayu

pokok nipah

KhaiRin : anies said...

kayu resam dr pokok batang andam

wallahu a'lam

akuzle ayu said...

Khairin n rasp: sy br tau psl pokok neh tp bukan. Tumbuhan ini mmg kita x sangka bole buat pen khat..

KhaiRin : anies said...

buluh cina..ada yg kt susah nk dpt...

Nurul Akmal said...

Buluh....

Daddy Ziyyad said...

Ciss!!!! ahahaha

meh saya teka semula:

- diperbuat dari BATANG KELADI.

ahaha

h4ni3 said...

pokok pisang!!
ekekeke
geram beno tgk semua jawapan asyik salah je ;p