GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Friday, June 1, 2012

Jawapannya Adalah..

Waw3! Menggalakkan sungguh contest mudah teka teki dlm entri semalam yea? Sampai 29 komen. Tenggss zillions utk korang yg rajin menerai tanpa putus asa. Semangat itu yg kita perlukan.. Keh3 Tanpa membuang masa, diumumkan pen khat itu diperbuat dariii.. *troll* Batang pucuk paku ! Menurut tuan punya pen khat itu, batang pucuk paku tuh perlu dijemur sehingga betul2 kering di bwh cahaya matahari yg terik. Lepas tuh, ianya akan menjadi keras dan pisau yg amat tajam diperlukan untuk membentuk matanya. Sampai luka2 jugakler. Then, boleler digunakan. Pen itu dijual RM5 sebatang. Unsangkerable kan? Selamat hari Jumaat semer. Tinggal lagi seminggu ajer cuti.. Cepat sungguh.. Huhuhuhu
Mender yg besh x kan kekal lama. Cepat ajer ia 'mencair'/ilang..

10 comments:

gadisBunga said...

hoh??? saya kuciwaaaa!!!!

kakcik said...

Bila bercuti, terasa sangat yang masa begitu pantas berlari!

JunAina said...

Hari pejabat coti tapi pekerja kelas bawahan macam akak tetap kerja.

Anak2 bercuti sekolah telah mula merungut bila nak jalan2!

Kakzakie said...

Dah untung benar dapat 2 minggu cuti. Kakak nie manjang kerja...

h4ni3 said...

pucuk paku?
huhuhu~ aku tak nampak pun tang mana pucuk pakunya
waaaa... aku rasa orang yg jual tu tipu la.. hahaha

Rai said...

hahaha..saya agak dah..saje takmo jawab..bagi peluang kat orang lain..hahaha... :P

@cu SaYaNg said...

tak terfikir langsung jawapan tu..kuciwa :(

anaa said...

batang pucuk paku??! huihh, unsangkerable betul...

Areef Ibn Naim said...

salam,

ooo bru tau... selalu yg tau guna buluh je...

mamawana said...

Assalam sweetie...

Jom berkelah next week..

http://nurqasehbiz.blogspot.com/2012/06/jom-mandi-kolam-mandi-pantai-pd.html