GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Friday, June 22, 2012

Caca Marba

Tatau nak tulis apa tapi tetap nk tulis/taip pasal tanak 'umah' bersawang macam Yunus Badawi punya blog.. Keh3. Ampun, Tuan YB. Hamba bersenda gurau shj
Ini adalah air teh o panas yg mmg selalu dihidangkan d umak pakcik aku. Biasanya, aku takkan minum 1 mug sahaja. Kenapa? Kerana teh ini dibuat 'versi' utk org diabetik juga yakni pakcik aku so aku takkan puas minum sekali shj. Musti akan tambah dan lagi.. Dan lagi.. Kenapakah org Msia ramai/senang kena diabetes? Pasal mkn/minum gula byk eks? Abes tuh, yang 'depa' p tambah kimia bagi rasa manis tuh kaw2 aper citer? Bahan kimia tuh plaks susah nak kuar dari bdn. Pastuh kutuk rakyat pelahap tak reti nk jaga mkn. Apa pilihan yg kita ada? Makanan yg kononnyer sihat itu murahkan? PERINGATAN! INI BUKAN ENTRI POLITIK.. Heheh
Bayi ini sudah mampu menggunakan penyedut minuman tp kalo ianya pjg sgt, air x sampai ke dlm molot psl nafas x pjg.. Hehhe..
"Alhamdulillah! Dah ilang dahaga shayer."

3 comments:

kakcik said...

Comel je Adik Iffah dengan minuman kotaknya tu. :)

anaa said...

kena bawak adik Iffah gi berenang, kasik nafas panjang.. kehkeh.. mak iffah nak nafas panjang pun no problem.. hehe..

Panglima Muda said...

salam