GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Thursday, June 21, 2012

Ilang Pulaks

Semalam dalam kotak komen, Kakcik bertanya, 'tenang n bahagia dari segi apa?'. Jawapanku, dalam kerjaya. Kita nak menyelesaikan apa yg dipertanggungjawabkan dgn kadar terbaik tetapi ada kekangan2 yg x mampu kita hindari. Dalam pada itu, kita menyusahkan pula rakan2 sekerja. Itulah yang membuatkn perasaan dalaman aku berjerebu ajer. Mintak pindah asyik tak diluluskan. Bila orang tanya," naper tak mintak pindah?", aku rasa malas jer nak menjawab pasal aku dok buat mender tuh dari tahun 2009 lagik. Malam tadi masa sesiap nak 'pumping', tgk2 mender alah kecik iaitu 'membrane' ilang plaks. Huh! Tensi.. Japs lagi kena bedezup g beli kat Seksyen 20. Mender cinonet gitu reganya RM9..huhu
Bila boring,penat n mantok,rupa pon x berseri lagi kan?

4 comments:

*SiRibenMerah said...

siannye muka tahan ngantok.. dah2 g tido.. siannnnnn~

Rai said...

setompok je si kecik tu duduk.. gerammmm..

@cu SaYaNg said...

comel je aku tgk budak kecik tu dok buat muka tak berseri camtu..hehehehe

Daddy Ziyyad said...

cikgu mmg susah nak pindah, kot, sekarang ni...