GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Tuesday, June 26, 2012

Pertemuan Semula

Korang tentu sudah perasan 'objek' baru yang aku tambah kat belah kanan tuh. Kalo tak jelas, meh tengok sini..
Nampak dah kan? Tuhlaa, aku nak mintak jasa baik korang kalau ada kenal sesapa or kawan opis korang or sedara mara sahabat handai yang pernah bersekolah kat SMVTM, Kelate untuk juin majlis perjumpaan semula ini. Klik kat banner tuh n ianya akan terus ke grup kitorang d fb. Terima kasih 'in advance' 4 your concern n support!!

3 comments:

atuk said...

Assalamualaikum Ayu

semoga berjaya menjalinkan ukhwah SMVTM

mrs puex said...

seronok tau bile sesekali berjumpe..mmg hepening..memalu pon ade gak..

sek sy bru jek lps buat 12/5 aritu..just my batch jek..mmg best gilee after 13 thun x jumpe memember skola..:D

KhaiRin : anies said...

wah, mcm jejak kasih ni.. ;-)